Selasa, 6 Oktober 2009

Part 2 - Hari Raya Gathering a.k.a Open House kat Impiana Hotel

ni lak kesinambungan entry open haus opis aku aritu kat otel impiana...ni aku cilok dari camera bebudak opis...


THE VVIPs
chaiman aku Dato Fuad ngan anak dara dia yg jelitos Nadia...



ni plak super duper pemegang saham terbesar opis aku nih (hat tengah pakai kot kelabu tuh)...Dato Pathil..anak dia si Ambak pemain kuda yg tengah hangat bercinta ngan pelakon sore serak2 tuh...ala si tut tuh...lu pikirlah sendiri yer...kahhhhhhhh...x dtg lak anak2 dia..kalau tak, sure aku jd wartawan melodi mlm tuh...ekeke....

jemput2..sila2 yer...


our beloved COO...Graham Scott tp aku panggil dia Richard Gere...sgt baik budi pekerti...anak sapa la dia ni yer...


all the Operations Managers...hat tepi sekali pakai baju batik tuh, boss terchenta aku...


ish korang nih, aku baru je nak melantak..ada ajer flash camera...aku pantang tgk cahaya nih, mesti senyum sampai ke tinga...kahhhhh...kalau kilat pun aku senyum gak...ekeke



"aku nak sentap apa dulu ek? aiskerim atau ABC ek? sumer sedap belaka"



mari berpose...

my lalink! warna cam raya cina lak...kahhhhhhhhh...merah tu kan tanda GHAIRAH!!!

sila la bersila di dalam..kahhhhhhh


aku yg tengah mengedik ngan laki baju kotak2 tuh...ni gambar candid...sib baik lalink aku jauh di mata time nih...ekeke....



ya Allah bini sapa la ni?!!!



posing di pintu gerbang...



auwwwww uuuuu!!!!


sementara menunggu ketibaan client...kami interprem dulu...

3 ulasan:

Ryn berkata...

meriah2...terasa kemeriahan dan kemeraha nya

Mrs. Simplicity berkata...

best la ofis ko, ade open office siap kat hotel lg. jeles i u.. dalam ramai2 aku perasan ko dgn laki ko je nome. merah ang ang gitu.

p/s : gosip artis :- bercinta dgn sape tuh? hehehe..

nome berkata...

ryn: beb, aku salah raya daaaa...hengatkan gong xi fa cai..tu yg pakai merah tuh...kahhhhh

alya: aku saje jer nak panaskan suasana...tu yg pakai kaler hat merah...

p/s: gosip artis: alya ko ni purak2 tidak tau plak...lu pikirlah sendiri beb...ekeke...