Selasa, 13 Oktober 2009

Tunang Adik aku

smlm tunang adik aku dtg singgah umah nak melawat aleesya...adik aku dah bertunang awal tawun aritu..insyAllah mereka bakal menamatkan zaman bujang mei depan...itupun kalau uwang kawen dah cukup kumpul la...bakal adik ipar aku ni mmg syg gilos ngan leesya...dia ni jenis suka bebudak...besday leesya aritu, mcm2 dia bagi...untung aku...bagi yer linda...bagi bebanyak pun xpe...along mmg suka dek! jimat duit along beli menan leesya...motip?...kahhhhhhhhhhhhh....


inilah dia bakal adik ipar aku nnt....linda namanyer...kecik je orgnyer...adik aku tinggi melangit...tp dia rendang yg berbuah...rezeki murah tuh....muka leesya masam plak time nih..lapo tgu makanan kot...



lepas dah siap mkn dan mandi sumer, haruslah tgk tv mickey mouse peberet dia sambil pakai cermin mata...nak joget la tuh...


alhamdulillah dah beransur sihat anak aku aleesya...thanks pd kwn2 yg mendoakan..sgt2 aku hargai


9 ulasan:

Ryn berkata...

fuyoooo...pakai spek wooo...dah mcm saloma nak nyanyi lagu mickey mouse...hahahaahaha...

alhamdulillah dah sehat pn leesya..

Mrs. Simplicity berkata...

leesya da bole bejoget nengok mickey tu da sihat sgt la tuh. alhamdulillah.. comel la bakal adik ipar ko. suka budak2 ye, esok ade anak sendiri jgn pening macam kite yek. hehehe... tak la, best la ada anak. pelengkap hidup gitu. :)

leesya tak gayat ke pakai spek tu? aku try pakai kt nia, tekedu dia. gelap dunia gamaknye. hehehe..

AieZa berkata...

kecik2 dh berspek itam ye.. aku dh beso baru dpt spek itam.. huhuhu..

Ummi Nuhlan berkata...

assalamualaikum wbt kak mie.
sorie dah lama xjawab pertanyaan kak mie.
imah masuk wad sebab imah ada buat minor operation.imah kan nak tryin to conceive baby,.usaha dan tawakal ja skrg ni,alhamdulillah.. ovari imah dah ok kak mie..doakan imah cepat2 pegnen ek..ank dapat anak tomei n cerdik mcm alesya,

nome berkata...

ryn: kahhhhh...saloma versi moden ek...ada2 je kamoo...

alya: ontahlah alya anak dara aku sorang nih...mmg suker tol nak pakai spek itam...dulu abis lunyai spek aku..maka dgn itu haruslah aku beli satu tuk dia...kemana2 nak pakai spek...rania panik tu x nampak apa pakai spek..lama2 dia nak la tuh...

aiza: lahai ciannyer ko yer...ko hengat ko sorang je dpt pakai spek itam masa beso..aku pun sama da...alkisahnyer dolu2 mana ada spek itam tuk bebudak? skrg ni jer baru ado...

imah: lahai yer ker...tu ke kisahnyer...lama gak akak tgu jawapan dari imah..cuak gak la bile dpt tau imah beradmit bagai..sbb nengok imah sehat jer..tetiba je masuk sepital..akak mmg doakan semoga imah cecepat dpt cahayamata sbg pelengkap idup imah somi isteri...semoga dgn usaha yg imah buat ni, akan mendapatkan hasil yg sgt membahagiakan...amin

mamashasha berkata...

cute anak dara ko me...sgt comel seperti mamanye...

shah-ila-ain berkata...

bodek...jgn tak bodek mie...kahhhhhhh...sebelom dpt adik harus tackle akak dulu...kahhhhhh..

fazilzura berkata...

wahhhh sweet nye bakal adik ipaq mu...

mak aiiii .. ado salomaa lerrrr

nome berkata...

bed: kembang aku jap...x muat dah kusi aku duduk nih...kahhhhhhhhh...nway thanks la yer sbb kata aku cute...kahhhhhhhhhhh pasan...

mel: ada2 je ko mel...aku rasa ain yg dpt adik dulu nih...kahhhhhhhhh...

zura: oklah minah nih...aku pun suker dia jd adik ipar aku...aweks adik aku yg dulu sumer menyesakkan mata..yg ni jer baru betul manusia...sweet la dia nih...tp kalau adik aku jalan ngan dia...cam bapak ngan anak je aku rasa...kahhhhh...ya ampunnnnn