Selasa, 27 Oktober 2009

Wrestling (WWF)

mlm td, ada kes penderaan berlaku kat umah mak aku...yg aku x tahan tuh, smackdown versi cucu dan wan nyer....kalah wan ngan cucu nyer leesya...anak aku meroyan apa ntah smlm...dia gasak wan nyer teruk2...aku rasa sbb kes berebut nak tgk tv...leesya nak tgk mickey mouse kul 8.30mlm...dan wan nyer plak nak tgk sehati berdansa juga pada 8.30 mlm...sudahnyer bile wan dah di smack down bertalu2, akhirnyer menang jatuh kepada leesya...lawak mmg la lawak...tp x bleh dibiarkan...aku mula la babap kaki leesya bile dah wan diperlakukan sebegitu rupe...x bleh jadi....lentur buluh biar dari rebungnyer...gurau2 gak, tp hormat kena ada...dari kecik la kena ajar cara hormat org tua...dpt ke aku smlm...teruslah hinggap babap kat tapak kaki anak aku..apa lagi...meraung la dia...aku biarkan je dulu..nak bg pengajaran...so lama2 baru aku pujuk dia...aku x nak sok, dia xde respek ngan org tua...seperti kata karam singh walia..."sayang anak tangan2kan...sayang bini tinggal2kan" tp hat no dua tu, jgnlah diikut yer wahai para suami....kahhhhhhhh....



inilah ghupe org yg aku babap smlm...tu nak mintak maap ngan aku la tuh..



bibik tarik dia...sbb cian kat wan kena dera bertalu2...

" tarik dia bik, meh aku babap kaki dia", teriak aku....


korang tgklah ghupe wan dia mlm td...kena dera x abis2...



mak aku bukan nangis tu tau...tp ketawa terbahak2....suka kena dera ngan cucu dia..kahhhhhhhhh


aksi panjat memanjat...nak smackdown wan dia...



henyakan dari cucu..leesya...haru tol...bleh kuar muka depan metro nih...


hambik ko! wan siap leh gelak tu bile kena smackdown...lantaklah...asalkan korang bahagia..

13 ulasan:

Ryn berkata...

tu dia....semlm SUPERMAN...arini WWF...dasat leesya...auntie ryn takut OK...hahahahaha..

elok pn ko babapkan..aku pn ada je babap2 part yg aku tk suke dgn behaviour adam tuh...but make sure babap dr pinggang ke bawah...as per my pembacaan laa..kalo di babap pinggang ke ats ank makin degil...wallahulam..

Ryn berkata...

kite cuba je laa kan...mn tau memg betol teori tu kan...kalo nak rotan plak..rotan tpk kaki...sebb sensor terus ke otak...itu pn tidak laa aku tau betol ke tak...tak salah mencuba...demi kebaikan ank jugak kan..

mie, sori susahkan ko pasal KFC tu...aku betol2 tak sempat nih...nnt ko roger aku eh...

nome berkata...

beb, psl kfc tu no hal..ko tau la aku kan...bukan byk sgt keje kat sini...mmg heaven la...kahhhhh...

bab rotan anak tu, mmg betol ckp ko...elok nak ajar anak..biar babap tapak kaki...

A.I berkata...

Ni nk kene repot polis ni! cucu dera nenek! kahhhhhhhh

Ibu Mifzal berkata...

ayok..leesya dera wan ya..sian wan...ekeke..

ira berkata...

ganas aleesya....kecik2 dh pndai dera org tua...

Jue @ atanayuiman berkata...

aleesya ker nieh..?? boleh tahan GANAZ yea eekk..?? baik2.. pasnie nak wrestling ngn saper tue..??

nome berkata...

k.ai: kak, ko jgn report kat polis jer, kalau bleh ngan bomba sekali..kahhhhhhhh...dasat tol anak aku nih...

ainey: aku x bleh nak ckp apa ainey..dah masing2 berebut nak tgk tv..tu yg siap bersmackdown bagai..

ira: sbb tu mie babap tapak kaki dia..kecik2 dah pandai nak wrestling...

jue: sapa lagi bahan yg dia ada kat umah selain wan ngan atok dia...bibik pun penah kena smackdown ngan dia...ekeke...

shah-ila-ain berkata...

memang anak ko melasak....tu kalau ade anak aku tuhh sure main jerit2...pasal dua2 suke berebut..haha...

fazilzura berkata...

mak aiii...
mmg besh betui .. ado plak sesi WWF ni yek

Mrs. Simplicity berkata...

waa siap dpt amik gmbr leesya smackdown wan dia. wan dia layan je pulak tu. betul kata ko ,sayang anak tangan2kan. bab tangan2 ni papa nia laju je. kadang aku marah gak. kesian. tp kena ajar gak sesekali kan?

p/s : sampao kena kurung mak ko dlm mainan leesya.. lawak tul...

Tanpa Nama berkata...

Very interesting details you have noted , regards for putting up.
"Brass bands are all very well in their place - outdoors and several miles away." by Sir Thomas Beecham.


My web-site - free ps3

Tanpa Nama berkata...

If you want a Premium Minecraft Account check out this generator.
With it you can generate a unique Minecraft Premium Account which no
one else has! You can Download the Free Premium Minecraft Account Generator http:
//www.minecraftdownload2013.tk

What's up, I read your blog daily. Your story-telling style is awesome, keep up the good work!

Also visit my website :: Download minecraft