Khamis, 19 September 2013

Tadi Aku Lunch kat Chilis

Ni je yg saya sempat update kat blog...dah lama tak letak gambar makan2...

Benda ni baru je berlaku lunch tadi...ada orang ajak kita makan kat Chilis KLCC...rezeki jgn ditolak ye tak? :D

Aku memang dah lama tak pekena lauk Kambing...memang elok sgtlah tu! maka aku pun orderlah set Grill Lamb versi medium well done! 

Rasa? oklah cuma aku lebih prefer mkn kambing kat Tony Romas...kambingnya lebih lembut dan moist gitew...hat Chilis ni rasanya dry sket...tp dia punya Mashed potato memang sedap ya amat!!! hamboi nome...komen ala2 juri masterchef plak...walhal aku lagilah tak reti masak kambing...kehkehkeh :D



No-Me dan adik comel Nurul...sib baik ada geng gegel arini...kalau tak, memang i dok opis diam2 jer...geng2 nakal cuti 2 hari...huhuhu






 Bergambo sebelum makanan sampai adalah menjadi satu kewajipan buat blogger cam aku...ekeke :)






 Lelaki cina yg pakai spek ni la yg belanja kami tadi






 kita biarkan mereka2 berborak pasal keje...sementara kami yg gegel2 nih amik gambo...kahhhhh






 Inilah Set Grill Lamb aku...kalau compare harga...harga kat Chilis lagi murah berbanding Tony Romas...set ni cuma RM32.75






ini Nurul yg order...aku tak tau apa yg dia order...nampak cam sedap

2 ulasan:

el berkata...

aku teringin sgt nk mkn kat tony ramas tu..nti hang belanja aku k..hehehe

nome berkata...

el: memang sedap menjilat pinggan weiii kalau mkn kambing kat tony...insyAllah ada rezeki aku belanja ko ye :D