Rabu, 25 September 2013

Babai blog

Gugur jantung aku pagi ni weiii...elok je aku kuar dari jamban (touch up makeup) boss panggil aku masuk bilik...eh pesal lak nih? muka serius lak tu...kompom mesti aku ada buat salah nih...matiklahhhh!!!

sekali masuk bilik..bukan ada boss aku je...ada sorang lagi boss...ha cuak terus!!! bincang punya bincang...with immediate effect...aku diminta jaga lagi 2 projek...meaningggg aku kena jaga 3 projek la...ha kejung ahkak!!! satu projek aku cover sbb secretarynya banak...dan satu lagi projek (projek baru katanya) aku kena jaga permanent...sure korang tak paham kan? kahhhhhh

senang citer tak lama lagi aku kena take over jaga 3 projek...kata big boss ada elaun untuk cover 2 projek nih....hmm...lebat ker? will see yaaa!!! tapi aku lom bg persetujuan lagi...boleh ke aku nih? tak sawan tapir ke nanti? bingung dibuatnya (O_o)

eh korang...lepas ni takde la aku nak update blog or berFB lagi...memang tersadai la...skrg ni pun aku dah start membizi...esok2 lagi la...kalau tak fitam...sawan kot!!! :D

tapi sebagai blogger yg tegar...selagi terdaya aku cuba update blog ni yer...maybe 1 entry untuk seminggu or 1 entry untuk sebulan...ok la kan? :D

i'll miss uoolllss nanti!!! 


eh korang ok ker aku pakai tudung merah nih? dah lama beli tudung nih, time bulan posa aritu...tp tak penah pakai sebab kalernya yg merah menyahang!!! kalau tak sesuai, aku igt nak let go la...berminat? :D







motip letak gambar ni! of kos la bermotip kan...nak tunjuk my partner yg sgt comel...kecik molek je orgnya...baik hati tau!!! ari2 i tumpang keta dia sampai ke shah alam...wajiblah puji kan! kata hidup menumpang....kahhhhh...eh tapi dia memang comel dan baik hati laaa!!! ailebiu la Kak Jiji...i know u always skodeng my blog :D







heaven giler! kul 11 malam laki bini melantak nugget dan telur hancur...sorgaaa ooo!!! thanks en somi sbb rajin masakkan makanan sedap2 ni...agaknya en somi suka tgk bininya tembun kot...huhuhu :(

4 ulasan:

Liza Hashim berkata...

nome.. ko mmg cantik pakai tudung merah tu plus lipstik merah.. tak payah nk let go.. :)

nome berkata...

Liza: eh ye ke weiii? anda serius? kalau ok dan cun kat aku...leh le aku merepeat pakai...tak jadi nak let go...cayang ko! mmmuahhhh!

el berkata...

lau hang mampu wat projek tu..terima je lah..rezeki tu :)
mn tau nti aku dtg sn hang banjer aku secara besar besaran hahahaha

ok je aku tgk hang pki tudung merah tu..cantek tudung tu

wahhh ternak lemak laki bini..terbaik menu kahkahkahkahhh

nome berkata...

el: insyAllah beb! selagi terdaya aku cuba buat yg terbaik...rezeki jgn ditolak..doakan aku ye! :D

oh ye ker beb...oklah...aku tak jadilah nak let go tudung nih...thanks el!

kami malam2 memang suka ternak lemak...camne tak dua2 tembun...huhuhu...