Isnin, 8 Oktober 2012

AKTIVITI DI MALAM HARI (^_^)

Aktiviti2 kami malam tadi bila ada kat umah...yang apaknya sedap tdo dalam bilik...anak bujang aku pun sama tdo lena dalam boyan...anak dara aku rajin main kaler2 buku...bibik plak dok kunyah2 kat dapo...aku? snap gambo je ler sambil tunggu time nak lelap...



 aman kejap umah aku malam tadi...adik tdo dan si kakak plak main kaler2 buku....kalau tak, haru pikuk umah aku dengan keletah anak2 nih...







tak silap aku, kaler pensel tu adalah yg ke 10 aku beli utk anak dara nih...bile tumpul jer dia main campak ke kotak menan...jenuh mencari...haih la anak!





siang kami dah puas melantak makan sambal jering (jengkol) hasil air tangan bibik...memang sedap sgt! so malam kami anak banak makan KFC jer...time ni giliran bibik lak makan...

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

wah...pandai makan jering eh..wangi la bilik air..haha

nome berkata...

ain: aku dah lama makan jering beb...peberet aku tau makan makanan org2 kampung nih...terbaek!