Khamis, 4 Oktober 2012

Anak Aku Aryan

penghibur hati aku, en somi dan along aleesya





ni gambar semalam lepas kena cucuk...elok je diam tapi muka berkerut menahan sakit...kahhhhhh



okay...arini aku terlebey rajin...sekali 3 entry aku hapdet belog arini...

semalam peha anak bujang aku Aryan sudah selamat dicucuk untuk 6 bulan...cek up yg memberangsangkan...alhamdulillah syukur...berat Aryan sekarang adalah 8KG...good job! graf naik mencanak...dari 1.9kg...now dah 8kg...

dah 2 minggu aku bagi anak aku makan nestum, bubur, puri buah dan biskut...bukan main suka dia...peel dia sejibik cam aku...kuat bebel, lasak, sore kuat, kuat ketawa dan senyum...berbeza dengan kakaknya Aleesya...yang jenis pendiam dan tak lasak...

kebolehan aryan sekarang adalah meniarap mengundur dan tdo lasak...kalau bangun esok pagi, ko akan meroyan mencari dimanakah aryan berada padahal malam tu elok je tdo sebelah aku dan ayahnya...kadang2 dia terselit bawah lemari, ada satu hari tu siap tdo bawah sofa....memang meroyan dibuatnya! (kami tido bentang toto depan tv)

4 ulasan:

Mudd berkata...

tomey tomeyyy.......

nome berkata...

mudd: tq tq :)

Liza Hashim berkata...

Bestnya baby boy..

nome berkata...

ku: ha best kan? boleh lagi tuh...still open for production...keh keh keh...aku dah tutup dah...kilang open but production close...miahahaha....