Selasa, 9 Oktober 2012

AKU SERBA OREN ARINI :P

aku yang serba oren arini...asalnya nak pakai baju merah tapi cangkuk kain ilang...maka terpaksalah aku sarung baju raya aku kaler oren terang benderang nih...umang ai! dari jauh orang leh nampak aku ooo...

bukan setakat baju je kaler oren, kerongsang pun oren dan kasut pun oren....lipstik merah2 oren...nak gak tuh...kahhhhhhh...sib baik eye shadow aku kaler cream...giler apa nak boh kaler oren...sungguh tak kena! ekeke....korang nak kutuk ker...nak keji ker...ada aku kesah! janji aku OREN...kahhhhhhhh


 
 lokasi kejadian adalah seperti biasa...jamban FVSB tingkat 10






 amacam terang tak kaler baju i...org opis ingat aku pakai coverall kapal tadi...puuuiiii!!! jeles la tu!






 gigih aku cari keronsang ni kat shah alam masa bulan posa sebab nak padankan dengan baju raya i nih






 sambil jalan2 cari keronsang...boleh plak ternampak kasut oren Vincci ni...siap ada 50% diskaun ko! ha, mana nak dapat kan? sebat je la






 
 aku memang soker baju kosong camni...pastu tempek seketul dua aksesori...






asalnya kaler lipstik aku adalah merah terang....tp aku neutralkan sikit dengan campuran kaler nude cokelat...maka dptlah mix kaler2 oren gitew...eye shadow x yah la boh kaler oren...nanti bikin orang konpius jerk...orang ke buah oren yang berjalan nih?! kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


6 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

cun! kak nome, apa rahsia dah kurus? share2 laaa. hhehe..

nome berkata...

jue: kurus? kahhhhhhhhh lawak la jue nih....mana ada dik...akak tembun lagi ler...tp ko dah puji nih...akak ucapkan terima kasih...syg jue ketat2...so far akak masih di taham tembun dan tingin sgt nak kurus...jom kita kurus sama2...

Nurul Ain berkata...

ko memang pandai melaram.tak payah nak sarat-sarat,kan...

nome berkata...

ain: badan aku kan sarat...so tak perlu la saratkan lagi dengan benda2 lain...eekeke....

ala ko pun apa kurangnya...pandai melaram gak

Mudd berkata...

fiwiiiiittttttttttttttt....

nome berkata...

mudd: phewwwiiittt :P