Selasa, 16 Oktober 2012

Kenduri Kawen Sampai 4 Kali (PITAMMM)


minggu lepas aku sefamily menghadiri jemputan kawen sepupu en somi di Bangsar...ni kenduri kali ke-3...ha amik ko! dasat tol...wat kenduri kawen sampai 4 kali...

kali pertama nikah di Johor, kali kedua yg aku attend aritu kat Dewan Felda, KL....minggu lepas kenduri ke-3 kat Bangsar...4 Nov nanti kat Johor balik...perghhh!!! berpeloh den...manyak tol duit kazen laki aku ni ek...bak sedekah kat aku sket...kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......

 ni kes borink dok dlm keta lelama...sesat weiii nak cari Dewan Komuniti Bandaraya kat Bangsar nih....so dua beranak mengada amik gambar moncong itik


 


 ni baru sampai setelah hampir sejam sesat





 aku bawak Aleesya jer...Aryan aku tinggalkan dgn bibik sbb dia selsema





 Anakku Aleesya...minggu depan nak bawak gi potong rambut..potong hat depan jer






 Kumpulan muzik dari Polis Bukit Aman..penyanyi pompuan tu cun ooo..sore plak ala2 Dato Siti...patutlah en somi aku leka dibuai mimpi dok tgk dia menyanyi...amboi bang...sila tdo luar! kahhhhhh





 gini lah kekdahnya bile Aleesya makan..suka tol kumam..haih! dah mcm2 aku buat...tp makan kumam jer...geram weiii!!!





 mak dgn anak memasing...kat sebelah aku tuh...my beloved sister in law...today besday dia...happy birthday to u sista!





 anak2 bujang mertua aku....hat pakai t-shirt pepel tu aku yg punya ya!





 ini lah keluarga kami yang BESAR...memang BESAR kan? kahhhhhhh...ya ampun korang semua :P





 gambar gegar...tak kira nak tempek gak...nak tunjuk betapa kurus dan cantek pompuan nih...nantilah aku kuruskan badan...baru en somi tau...kahhhhhh (bile la gamaknya yer)





 ok kenduri abis...derang berdua ni pun habis jugak...konon2 fenat la tuh...ish ish ish






 meh aku perkenalkan kazen laki aku yg kawen....hat lelaki tu kazen kami...cantek giler makeup, baju kawen dgn pelamin derang nih....semuanya cantek...ohsem! tingin aku nak kawen lagi...leh wat gempak camni (buat ulangtahun perkahwinan ke-10 kot)






 gambo derang bernikah kat johor aritu





 ini keluarga derang





 suka nya aku tgk batang berjuntai tuh..oopppss...salah eja..tgk bunga berjuntai tuh....seyes cantek!



 hat ni plak kenduri kat Dewan Felda aritu...memang diva abis!






 gambo kat studio...cantek kan? i loikeee!!!





 memang aku jatuh chenta dgn baju pink nih...banggg!!! jom kita sanding lagi nak!! ayang nak pakai camni...






sweet kan? i super duper likeeee!!!

Tiada ulasan: