Jumaat, 5 Oktober 2012

UITM Dalam Kenangan

Kenangan dengan bebudak Group A masa di UITM Shah Alam.

ha tu tu tu baju pink tu aku ler...dengan member2 kamcing di zaman kegemilangan...time ni kami gi open house umah lecturer kesayangan, Puan Mona...now dah Prof kot :)

tak silap aku ni gambo tahun 1999...aku pun dah selamat jadi makwe kpd en somi...lama weiii kami bercinta (sambil belajar sambil bercinta...barulah masyuk...apa yg penting grad kena on time...kalau tak menjawab la dengan mak aku nanti)

nanti aku cungkil lagi gambo2 lama kat uitm...gambar aku berlakon dgn en somi harus aku carik...kenangan tuh! (^_^)

6 ulasan:

A.I berkata...

ujung thn 1999 aku dah beranakkan dak along. hehehe...

nome berkata...

k.ai: oh ye ke sis? memories tol kan :)

Liza Hashim berkata...

wei.. aku dimana?? hahah masa umah pn mona ni aku tk join.. rasa gi umah pn haslina adalah kot.. wohhh nahar.. apa citer dia skang yek???

nome berkata...

ku: eh ye lah...mana ko time ni ek? ko ada berpoya2 kat dapo or kat luar umah kot....takkanlah ko tak join gi umah pn mona...tp ralat la beb, gambar kita kat umah pn haslina takde dlm simpanan aku...ko ada tak? cuba carik pastu tempek kat blog yer...nnt aku cilok :)

Naemah berkata...

Adohai.. Manyak kurus ooo.. Ok bai nak exercise jap..

Naemah berkata...

Adohai.. Manyak kurus ooo.. Ok bai nak exercise jap..