Khamis, 11 Oktober 2012

KISAH DOYAN BANTAL YG FEMES KEMBALI

lately nih...byk blog dan fb dok tayang crepe doyan...terus aku meronta2 nak makan...padahal baru je bulan lepas aku rembat 3 kotak kat Ikano...

memang peberet aku makan doyan bantal nih...dari buntingkan Aleesya lagi....time tu dah femes dah...cuma penjualan dia terhad di the Garden MidValley...tempat lain non ado...tup2..setahun pas tuh..byk plak cawangan dah start jual doyan bantal nih....di antaranya dekat dgn umah aku la di Ikano tuh..wajib la kan kalau bersopping di Ikea, singgah beli doyan bantal nih...now, bukan setakat doyan bantal je yg ada...ada cempedak, mango, dan macam2 lagi la...tapi DOYAN BANTAL tetap MENJADI POJAAN HATIKU!

aku penah tayang beberapa entry psl kisah doyan bantal nih...korang leh KLIK SINI

nota sipi: aku minat satu blog ni tau...dia ni surirumah tangga....keje dia menguruskan anak2 ke sekolah dan main masak2 kat umah...umah dia memanglah cantek bangat....masakan dia plak fullllammaakkkk!!! memang diva abis! dia pandai masak masakan kampung dan masakan mat salleh...giler best la dia nih! aku baca blog dia senyap2 tau..now aku tak menahan, aku dah tego dia kat belog...sbb apa? sbb dia baru je buat CREPE DOYAN a.k.a DOYAN BANTAL! ni tengah tunggu dia buat tutorial doyan bantal...tak sabar la pulok!  kalau dia TERsinggah baca blog aku nih...mesti dia tengah kembang kuncup aku puji dia melambung2 nih...keh keh keh....

gambar doyan bantal yg aku amik tahun lepas di IKANO...satu kotak tu 10 hengget






 
of kos ada terselit gambo aku mengeget doyan bantal nih...sedapnya...

5 ulasan:

Mudd berkata...

ala kakk.. saya tak makan doyan..tp saya makan tempoyak...

nome berkata...

mudd: ala....dusun mak akak tengah lebat berbuah...tgu masa nak gugur jer...tempoyak pun sedap gak :)

Liza Hashim berkata...

nome ko silent reader blog ana suzana ke? hehehe.. follow la blog dia beb..orgnya ok.. aku dah dua tiga kali gak jumpa ngan dia.. rumah dia pun dh pernah gi hantar otak2 hahah... tk tahan kan tgk dia wat crepe durian tu..nk try gak ler nanti.. nyum nyum nyum..

nome berkata...

ha dialah orgnya!!!! pandai ko...aku dah lama jd silent reader dia...dia tu memang sempoi la beb...rock pun rock gak...aku rasa kapla dia pun leh masuk sama cam aku gak...

ku, ko try la buat crepe/doyan bantal...kalau dah jadi sok, aku order 10 balang kat ko ye ku...ekekee....

Ana Suzana berkata...

Okey.. Bocor rahsia sbb ana dah masuk jengah kat sini.. Kihkihkih