Selasa, 9 Oktober 2012

Kenangan Aku dan Kawan Baik Ira

petang semalam, ada sorang kawan baik aku dari Kemamang tego aku kat Skype...dia rindu kat aku la tu :P

cantek orangnya...dah jadi mama untuk 2 orang anak lelaki dan perempuan..nama beliau Asmanira...aku panggil Ira jer....kami kawan baik dari mula2 FVSB ni wujud...walaupun jarak poskod jauh giler tapi hubungan kami masih lagi akrab...

aku ingat lagi, dulu kami ni susah sgt nak mengandung...masing2 tgu 2 tahun baru dpt peknenkan anak pertama...maka kami selalu la share petua2 dan segala produk2 untuk lekas2 peknen...bukan tu jer, kami sama2 join Forum Mengandung...from there, kami jumpa ramai kenalan mommies2...memang best! dari kawan terus jadi bestfren...

so petang semalam, aku pun merajinkan diri cari gambo2 kenangan aku dan Ira...kenangan masa aku gi ikut Boss2 ke Hotel Awana Kijal, Kemaman sebab ada Golf Tournament...tak silap aku gambo ni masa tahun 2005....masing2 bergetah lagi! sekarang pun bergetah jugak tapi Super Size la! kahhhhhhhhhhhhhhh (^_^)


 yang berdiri sebelah aku tu la Ira...tinggi dan cantek orangnya kan? jgn bandingkan aku dulu dgn skrg yer...dulu tak pernah dibaja....now dah terlebey baja...maka badan pun subur membesar...kahhhhhhh





 apa motip aku kangkang ntah? aku pening kot...keh keh keh






makan malam dengan semua client2 yang terlibat dengan Golf tournament yg dibuat oleh FVSB

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aihh.. gambar lama je..
Gmbr dinner tahun lepas knp tak masukkan sekali..
Hehhhee.. Syg kamo ketat2 nome..

nome berkata...

ira: gambar lama la wajib ditempek...baru ada semangat balik nak kuruskan badan..motivasi diri tuh! :)

gambar dinner dah penah tempek kat sini so tak yah letak lagi la...kehekeke...

saya sayang kamoo jugak!