Selasa, 16 Oktober 2012

Berjalan2 di Paradigm Mall

aku dan family dah selamat ke Paradigm Mall...ala mall kat Kelana Jaya tuh...ok gak! gempak gak! boleh la utk jalan2 sesak nafas jap...mall dekat dgn umah, wajiblah layan...kalau jauh kedaung memang umpama mimpi dalam mimpi la yer

satu lagi mall yg dekat dgn umah aku tapi lom sempat diterjah...ala Setia City Mall tuh...ha yg tu lom pegi lagi..tgklah minggu2 depan ker...nak gak aku tgk H&M kat sinun...depa kata H&M sana tak sesak...tp aku tak sopping kot...jalan2 tgk je (^_^)

 ni baru sampai Paradigm Mall...singgah beli Pappa Roti...bibik pestime makan roti nih...sedap katanya...



 
 anak aku jadi duta Pappa Roti :)





 Aleesya disamping belon Angry bird...pastu kami singgah ke Tesco beli brg2 dapo..dlm Paradigm mall ni ada Tesco






 dah abis sopping brg2 dapo kat Tesco, layan perot lapo plak...kami pekena Kenny Rogers





 yummeh! ni plate aku






 en somi yang kekenyangan...dia tolong perabiskan sekali ayam aku...





 
 sementara aku dgn en somi makan, bibik tolong layan Aryan...makan bergilir2 namanya...so bile aku dah abis, dia plak makan...siap bawak kain batik kendong lagik...klasik kan? :)





inilah bibik baru aku...Supiani namanya...so far kami puas hati dgn keje2 beliau..nanti aku citer camne aku leh tukar bibik lagi yer...next2 entry :)

2 ulasan:

Norsi berkata...

seronoknye jalan2..

comeynye aryan nomeeeee.... gerammmmm... sib baik jauh. kalo tak dah kena gomol dah ngan acik norsi. hehehe

nome berkata...

norsi: meh ler gomol aryan...bila turun kl norsi? roger mie k...awak take care tau...jaga diri leklok