Selasa, 23 Oktober 2012

Aryan yang suka duduk kat kerusi

ok dah cukup citer psl makan dan diet konon2 tuh...now turn citer psl anak bujang saya yang bakal berumur 7bulan ari rabu nih...wahhh dah besar la ini budak...sungguh teruja tgk perkembangan anak bujang saya nih...berat dah 8kg lebey...aritu aku ada bg nestum...tp bertahan seminggu dua jer...skrg aku dah stop nestum...aku atau bibik bikin bubur sendiri...lagi sedap aku rasa :)

feedback? aryan sgt suka bubur...aku dah bikin bubur ayam brokoli dan bubur ikan bilis brokoli...esok nak bikin ikan merah dan brokoli carrot plak...pastu lusa nak try ikan solmon dan brokoli...wahhh semua aku nak try...excited u! (^_^)

bila bagi makan, aryan sgtlah tak suka duduk kat bouncer (kerusi goyang2 tuh)...aku letak je kat kerusi makan along dia...elok je ha dia makan kat situ...lagi puas rasaya...upah tgk citer baby tv sambil suap makan bubur...10 minit settle! :)

aryan selesa nampaknya bile di duduk kan kat kerusi along dia




aryan yang happening bile dapat duduk kat kerusi


Tiada ulasan: