Jumaat, 14 September 2012

Aktiviti Minggu Lepas (^_^)

arini dah jumaat, esok dah cuti sampailah ari senin ate ari malaysia jatuh ari ahad...so sapa2 yg nak buat open house...minggu ni last ye kawan2...minggu depan no raya2 dah...kojap je masa berlalu..tup2 pasni dah nak raya haji plak...

gambar2 kat bawah ni adalah gambar2 yg aku amik minggu lepas...ari sabtu attend kawan en somi kawen kat Sungai Tua Selayang...tempat aku main2 tuh...ingatkan dpt la lepak dgn geng2 nakal kat selayang tapi tak dapek sbb aku ada urusan kecemasan di kampung...insyAllah kalau dimurahkan rezeki, leh buat union dgn geng2 sekolah taman selayang (SEMENTAS)....sungguh aku merindui alam persekolahan...ahaks! :P

ari ahad plak, aku dan family berjimba2 gi open house umah ALYYANI kat seri kembangan....whoot! whoot! cantek giler umah kawan aku nih...member baru pindah tahun nih, mcm2 dia buat kat umah dia tuh...moden and simple tapi cantek...ala2 deco bersama eric gitew....

so malas nak citer lelebey, moh ler layan gambo


HARI SABTU 8TH SEPT 2012

hasil menggedik dalam keta masa on the way ke Sungai Tua..ekeke...





sementara tgu member en somi dtg konvoi bersama....so kami amik peluang bergambo2 dalam keta





memang hobi aku amik gambo sensorang dalam keta...dulu, kini dan selamanya





euwwwww!!!





ni konon2 jer nih...puiiiii!!!






anak dara aku ni sukalah bergambo skrg nih, pastu kalau nak keluar umah, mesti nak melawa2...dah pandai pilih baju sendiri, pilih kasut sendiri, sometimes dia suruh ibu dia ni pakaikan blusher utk dia....sorry yer, idaklah aku melayan...kulit awak tu mulus sayang oooiiii...cian mata dia masa nih, kena geget semut...huhuhu






kalau korang perasan kat leher leesya ni cam ada panau...sebenarnya tu bukan panau...tu cam tanda lahir, aku dah buat appointment dgn pakar kulit kat HKL suh tgk kan...sian anak aku nih, dah la perempuan, pastu leher ada tanda camtu plak :(






besar plak bintat kat mata dia...dia yg ngadu mata kena geget semut...ntah2 dia mengintai adik dia bogel kot





aryan aku tinggalkan kat umah dgn my helper, sbb cuaca time tu mendung...cian plak nak bawak baby gi umah org kawen...cam tak patut jer...kang meragam, awok jugak yg bengong kang!






love my daughter so much! i call her Along...and dia pun bahasakan diri dia along..depends on her mood la...sometime along..sometime akak and sometime leesya






ha ko! aku bajek ada kompang2 ker...ghupe2nya abang2 pakai skirt datang tiup menda alah tuh...ko hado?!





pengantin lelaki tu la member kamcing kami....dia ni geng2 jamming kitaorg..dia ni la tukang main drum...so after this ada vacant drummer utk group kami sbb our member ni nak pindah ke Sibu Sarawak...bawak binik dia sekali





korang makan la yer...kami nak beram...so selamat pengantin baru bro! selamat la korang bergeram-geraman secara halal yer :P


HARI AHAD 9TH SEPT 2012

ari ahad plak kami terjah umah Alya...member buat makan2...ada spaget, homemade laksa by Bed (sedap ya amat!), ada kek batik and choc moist by Alya sendiri, ada nasi tomat dan mcm2 lagi la...heaven ooo...sendat pewot akak dik :P





bile geng2 bas sekolah bergambo...ginilah kekdahnya...yg best kali nih...anak2 kami behave....cayaklah...





thumbz up to Alya..cantek umah ko yang! i'm in love with the designs, perabot and semua wallpaper yg ko tempek...superb! kelas ko dik!





 dah abis makan2...now adalah aktiviti singgah ke Jusco Equine...tak sah kalau tak pegi Jusco sbb dekat bebenor dgn umah Alya nih...





 yg sonok bile ada anak perempuan nih, ko leh share hobby bergambo dan cantek2 together-gether...aleesya is my truly pengkritik...kalau aku tak bermakeup..aleesya will say "ibu ni comot la"...and bile aku dah make up "ibu cantek like princess" homaigod...ibu rasa cam pitam langgar dinding nak bile kamooo ckp camtu...





 ini anak bujang aku....dah ada ciri2 lasak dah skrg nih...kalau dia nak susu, dia takkan merengek2 yer...tapi dia akan meraung2 sekuat hati like kena dera....pitching very high okeh!





 now dah pandai meniarap mengundur...pastu dah pandai mengangkat2 bontot, dah start nak duduk sendiri padahal umo baru 5 bulan lebey...next month dah sotat makan nestum dan bubur...actually tujuan kami singgah Jusco Equine sbb nak beli bag bean cam kat umah Alya (jatuh chenta tau) dan sesambil tu kami beli walker utk anak bujang aku nih sekali....bukan main suka dia dok dalam walker tuh...

Tiada ulasan: