Isnin, 6 Jun 2011

Aku Rindu BerBLOG...Kini Kembali

Assalamualaikum semua...eh2 dah lama plak aku biarkan belog kechentaanku ini bersawang...rindu sgt2 nak menaip kat belog nih...dan rindu nak jelajah belog kawan2...so apa kata, aku 'on' balik belog aku nih...tapi ada lagi ke org yg nak singgah belog 'faizuraleesya' ni ek? ekeke...semoga adalah hendaknya yer...

apa2pun aku nak ucapkan juta2 terima kasih kepada kawan2 yg sudi singgah belog aku nih...insyAllah jap2 lagi aku nak terjah belog korang semua...akan ku tinggalkan jejak kat shoutbox korang yer (^_^)


aku dan family rindu bangat nak terjah blog kawan2....pasni pelan2 aku hapdet belog...byk gak citer aku dah susun nih...insyAllah belog aku ni akan berhapdet sebentar nanti...gambar kami berbaju merah adalah gambar semalam, right before nak gi kenduri sepupu kawen....LOL :D


mmmmuuuuaaahhhh!!!! ciuman utk pembaca2 belog faizuraleesya...ikhlas dari Aleesya Azzalea (^_^)

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, i miss u la babe!!! rindu celoteh2 ko. hope ko dah ok ye dari bertapa. heheh... merah nye korg sefamily. harus la theme merah mak ngah tu kan.

p/s : dpt sms ko haritu tp tak dan nak reply. then asik lupa je. almaklumlah mcm2 aktiviti. :D

ct N honey berkata...

sedondon lagi warna merah...selamat berkenalan
video-pertunangan-elly-mazlein-azmi

nome berkata...

alya: i miss u too babe! now aku kembali berceloteh...thanks sbb ko sudi singgah dan membaca belog aku nih...apatah lagi komen kan..mmg aku hargai beb...

baju merah? salah kaler la aku pilih...ada ka ptt time panas2 pakai kaler terang camtu...mmg panas la jwbnya...fuuuhhhh...40 darjah tuh! panas tol last week...terbako je rasa..

aku tau ko sibuk time kenduri kawen kakak ko tuh...its ok kalau ko tak reply...janji ko dpt sms aku tuh...lega disitu...

nome berkata...

ct n honey: saya suka warna merah...selamat berkenalan dgn awak...thanks sbb sudi singgah belog saya nih...

Ryn berkata...

welcome back!

Jue @ atanayuiman berkata...

i miss u sis.. hehehe.. selamat berblogging semula :-)

nome berkata...

ryn: thanks babe!

nome berkata...

jue: i miss u too sis :D