Isnin, 13 Jun 2011

Aku Try Lipstik Sephora KLCC

kejadian entry ni berlaku jumaat lepas selepas balik dari keje

memandangkan minggu lepas masih lagi cuti sekolah...maka dgn itu, lrt sgt pack...ramai manusia berduyun2 menyerbu klcc...oleh yg demikian, aku pun menelepon en somi dgn sore sedey (sedey ker?...kahhhhh) meminta en somi amik aku kat klcc :P

sementara aku menunggu en somi amik kat klcc, aku amik kesempatan keluar meronda2 dgn geng baru kat opis...nama orgnya Emyliana....baru je join FVSB April lepas...yang bestnya dia nih, sporting...satu kapla dgn aku...soon, dia bakal mendirikan rumahtangga...alhamdulillah...akak tumpang gembira dek non..semoga ko dan boy berkekalan bahagia hendaknya hingga kiamat...

kebetulan jumaat lepas, butik brg2 makeup dan perfume dilancarkan...nama butik itu adalah SEPHORA...so kami apa lagi...terjah la...buntang mata aku masuk kedai nih...kalah SASA...i loikeee!!! semua ada...yg bestnya byk giler alat-alatan make up...lipstik dan eye shadow tak yah ckp la...semua cantek dan marvelles! seyes aku sawan masuk situ...mmg peberet aku kedai2 camni...

minyak wangi tok sah ckp la...puas kami cuba semua...main sembur kat badan...tgk ni nak..tgk tu nak...haih! aku dan liana amik kesempatan cuba make up yg ada kat situ...kami berdua abis masa kat situ hampir satu jam setengah...amik ko! sampai laki aku kol bgtau dah sampai...tak sedar lgsg! kahhhhhhhh

aku hengat arini, aku nak singgah jap..nak sambar lipstik yg aku try minggu lepas...termimpi2 ko...nak sgt...kalau korang berkesempatan, meh la dtg singgah...semua ada...ada Dior, Bobby Brown, Estee Lauder, semuanyalah...yg best sekali of kos la jenama Sephora...best sgt! kalau terserempak aku nnt, tego2lah yer :D

nota sipi: Liana, kang kalau kita balik sama...moh singgah tau (^_^)


Liana menunggu utk dimakeupkan oleh orang Sephora...dia ni jenis natural beauty...kulit mulus gitu...sure masa kawen sok, cantek berseri2 dia nih...



dengan penoh perasaan org tu make up Liana...Liana rilek jer...rilek ker? atau tdo nih? kahhh....akak gurau2 jer...



gambar tengah make up aku amik, awat gambo selepas make up aku loper nak snap ek...aku kagum kot muka Liana berubah jadi ala2 Julian Evans...ala2 seiras gitu...sure Liana kembang setaman baca statement aku nih :D



sementara Liana tgh dimakeupkan..aku plak amik peluang, cuba lisptik Sephora yg berlambak2 tuh...dlm byk2 lipstik, lipstik dan lip gloss ni yg paling aku soker...hengat nak sambar satu nnt....



close up sket...

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahah...sengal betullah kak nomi ney...malu sey...hehehe...

nome berkata...

tanpa nama: kahhhh...apa yg nak dimalukan...glam apa? ekeke...rilek arr...soon, byk la gambo awk dlm blog nih nnt...kahhhhh...

Ryn berkata...

ko pkai lipstick kaler ape sesuai...;)

nome berkata...

ryn: tak jugak beb...ada gak kaler yg tak bape sesuai utk aku..kaler2 nude...kalau aku tersalah pilih kaler, nampak muka cam org sakit...pucat lesi gitu...

LeaKhalid berkata...

cantek lar...i likeee... ^^

nome berkata...

lea: tq tq sis! :D

Mrs. Simplicity berkata...

nome, aku suka kawan dgn ko sebab ko best, ko sporting, gila2 mcm2 aku, yg plg penting ko tau serba serbi. kalau tak sebab ko cite, aku tak tau sephora tu alat makeup. huhu.. mmg kampung sungguh aku. tingin2 masuk butik2 makeup gini tp tak de confident. nanti kena pegi dgn ko lah. :D

nome berkata...

alya: thanks beb! sblm tuh, aku nak bgtau aku soker gak jd sahabat ko sbb ko best, kepala ko pun sama giler cam aku, ko sporting, ko caring, ko boleh kongsi masalah, good listener...

ko bukan kampung beb...cuma ko kurang perasan perasan nama 'sephora' tuh...ramai gak yg tak kenal brand sephora nih...its ok dear...nanti bile2 kita kuar lagi, kita terjah butik make up yer...kita try make up kat situ sekali...ekeke...

sharing is caring...lagi2 sahabat kan...

Mummy NA berkata...

suka suka cantikknya...kat belah mana ya kedai dia ni?

nome berkata...

k.noor: ala...kat sebelah guardian tu jer...kat ground floor...sebelah ngan cold storage...baru bukak..moh terjahhhhhhh!!! ko pasti suka...lagi2 kalau bawak ATM bergerak...kahhhhhhhh