Selasa, 7 Jun 2011

Shogun Di Sunway

ya Allah...setelah berejam aku download gambo dari camera aku nih, baru la ni dpt hapdet belog..bygkanlah dari kul 8 pagi aku sampai opis terus download, baru skrg ni siap...arrrgghh!!! ggggrrrr...OMG! OMG! sabar...sabar...arini aku puasa...x leh marah2...kang batal pulok posa aku ni kang...

alhamdulillah setelah berminggu lamanya aku 'bertapa', akhirnya aku kembali ke pangkal belog...kahhhhhh...rindu pada belog..tak yah ckplah...tahap olimpik tau! lg2 nak jelajah blog kawan2...mmg aku tak sabar...dan kini aku sudah kembali menjadi blogger dan mengomen belog kwn2...yg mana belom sempat aku komen, jap2 lagi aku buat yer...insyAllah

entry kali ni berlaku pada 28hb May lepas di Sunway Piramid...tujuan sebenar nak tgk wayang citer Kungfu Panda...tp sygnya...ramai plak manusia beratur...silap diri sendiri sebenarnya sbb tak book awal2...maka dgn itu, plan asal terpaksa diubah ke acara yg sgt2 pentingkan diri dan pewot..iaitu mengunyah sampai lenguh pipi di SHOGUN...kami pergi bertiga jer...bibik tinggal kat umah...kahhhhhh...

moh tgk gambo..sambil tgk sambil aku citer....tiba2 pewot aku buat konsert metal bile tgk gambo2 makanan sushi nih..haih! dugaan! dugaan!


kami laki bini pose depan pintu lift parking....motip? takde motip sebenar...saje suka pose



ewah2....silang panggung ko nak...mesti ada yg tak kena nih? cam mogok jer...apa taknya..lama sgt tgu depan pintu shogun...shogun lom open utk pelanggan..tepat kul 6 ptg baru bukak...



kami pegi ari wiken, so per head lebey kurang RM50+++



hubby and my anak dara depan pintu shogun



leesya tak sabar nak makan...dia paling suka mkn mee Udon...2 pinggan bertambah...



inilah harta aku dunia akhirat



ini budak kecik tak boleh dok diam...ada je keje nak dibuatnya...



aku yg pulun amik solmon...my peberet bile mkn kat shogun ataupun saisaki...berpinggan2 aku sebat...i loikeee!!!



aleesya pun dok fokus makanan yg aku amik....tp tak makan pun...



hat ni bape round ntah..asik bangun amik jer...mmg mkn sampai lebam kat situ...



antara makanan2 yg kami amik...semuanya best












aku yg dok suapkan aleesya mkn udon..tu pinggan kedua yer..pinggan pertama hat kat sebelah tu...dah abis dah...



kami pancing dia tgk movie kat internet, supaya dia boleh dok diam2...kalau tak, jgn haraplah dia nak duduk...



aku sorang je yg pulun oyster...en somi tak mkn...dia nak try tp lom berani...aku mmg sebat 5 ketul...ini cara2 aku mkn oyster...



letak mayo atau thousand island kat atas oyster tuh..then terus telan masuk dlm mulut...



ngappp!!! ada bran! sedap ooo!!! rugi sapa tak cuba mkn oyster...



ni hubby berani kan diri nak mkn octapus...dia cuak sbnrnya...tp aku cabar dia...



terkelat2 mata menahan octopus dlm mulut..kahhhhhhhhhhh



lepas makan..haruslah menyinggah2 sopping...leesya yg sgt soker dgn patung dibo and the gang



eh eh..nape aku senyum2 simpul nih? alhamdulillah brg yg aku nak, sudah dpt dimiliki...later2 aku story mory ek...



leesya yg dok bebel2 suh balik...kalau korang nak tau...kami gerak keluar dari sunway ni kul 11.30mlm...ish3x...sampai 2 kali la leesya salin baju pampers kat situ...

6 ulasan:

Ryn berkata...

salmon itu....

A.I berkata...

MAK SENTAP UOLLS!!!!!

nome berkata...

ryn: hah apa lagi beb! k-mon (come on) terjah shogun...ekeke...

nome berkata...

k.ai: rilek sis...insyAllah ko terjah time anniversary ko nanti....

Alyn Aellynn berkata...

sebat salmon sesado! mmg sedap kan? aku target salmon + oyster je. sama [lak cara makan oyster tu cuma aku musti perah lemon dulu la.. sedapppppppppppppp

nome berkata...

aellyn: tau xpe...sedap nak mampos kan dua animal laut nih? kan? mmg sorga makanan aku la kalau nampak solmon dan oyster nih...

aku kalau gelojoh, mmg lupa nak perah2 lemon...tp kalau aku beringat, sure aku perah dulu...ekeke...