Rabu, 8 Jun 2011

Jualan Mega - Aku Terjebak

pagi selamat gang! arini aku rasa matahari membahang kembali...nampak terik kat luar nun...tp opis aku sejuk ya amat...mencanak je segala bulu roma aku...mgkn maintenance building ni nak balance kan dgn cuaca kat luar...oklah tu...sbb tu kot mata aku asik berbuai je bile buat keje...rasa ngantuk semacam...cehhh..alasan sungguh!

bile dah masuk bulan june ni, tinggal 2 bulan je lagi akan tibanya bulan ramadhan...sekejap tol masa berlalu...anak dara aku Aleesya pun bakal berumo 3 thn pada 25 July nanti...insyAllah kalau panjang umo, dptlah aku buat mkn2 pakej sempena besday dia dan kedatangan bulan ramadhan...tp tu semua hanya perancangan...keputusan muktamad belum dibuat lagi...

lari tajuk dah aku nih...sbnrnya aku nak stori psl Jualan Mega yang start dari ujung bulan May sampai bulan Ogos nanti...kemana2 ada je sales...aku yg kononnya tak nak sopping...terjebak jugak sopping brg sket2...haih! itulah perempuan...pantang tgk sales menjunam, mesti ada nafsu nak membeli...lagi2 bile Poney buat jualan sales sampai 70%...maka aku pun secara tidak sengaja tershopping brg2 utk Aleesya...tak cukup kat Poney Sunway, ternampak plak kat Poney klcc...pastu ternampak plak kat Poney The Curve...masyAllah...mmg geram jer...dlm pada aku sopping brg utk Aleesya...aku pun terselit beli brg utk aku sekali...dptlah aku beli kasut selai dua...aku beli pun sebab byk sales...kalau tak, mmg takkan ku beli...rasa membazir jer...insyAllah boleh aku guna sekali utk raya nanti (^_^)

nota sipi: bagi penggemar beg coach...ada jualan clearance sales kat klcc...jgn lupa singgah tau! sharing is caring :D


selamat hari rabu dan selamat bulan rejab bagi kaum2 muslimin...tak lama lagi nak masuk bulan ramadhan dah....so kepada semua kwn2, mana yang belom ganti posa lagi...marilah kita ganti posa yer...mana yg sudah ganti posa...marilah kita berposa sunat...



ini antara baju yg aku beli kat Poney....tak silap baju ni ada diskaun 50%...



baju dan seluar ni plak aku rembat kat Poney klcc...ada diskaun 30% dan 50%...berbaloi2






kasut wedges guess nih plak ada diskaun 15%...aku pilih kaler cokelat, sbb aku lom ada lagi kasut kaler nih...oh yer, aku tak boleh pakai high heel sbb kesan epidural czer dulu masih terasa sampai skrg....sbb tu aku prefer pakai wedges...so far kasut2 aku guna skrg semuanya wedges



kasut Rockin Reptils ni aku beli kat Pavillion...ada sales menjunam gak...aku pilih kaler off white sbb lom penah ada warna ni...



ni plak gambar aku bukak posa semalam...lepas gi bayar duit kat bank damansara uptown...terus en somi ajak aku bukak posa kat food court uptown...aku apalagi...teruslah order lamb chop dari Stizzer...my peberet place kalau nak mkn steak2 nih...



ini air asam boi 3 rasa...sedap yo! air ni adalah campuran limau nipis, apple dan asam boi...wallahhhh!!! kalau nak rasa, gi lah terjah gerai Ali baba damansara uptown...rege hanya RM3 hengget segelas...anda pasti puas hati!



kami berdua makan menu yg sama iaitu lamb chop...rege RM15 hengget sepinggan...besar giler portion dlm pinggan tuh...murah pun murah...puas hati la...aku pun tak abis mkn tau...aku mkn separuh lamb chop terus kenyang...selebihnya biar en somi perabiskan...seyes sedap!



close up sket!



tak pandang kiri kanan dah bile dpt mkn lamb chop...nikmat sampai ke siku yo!

Tiada ulasan: