Jumaat, 24 Jun 2011

2nd Quarterly Lunch @ Equatorial Hotel

semalam, opis aku ada buat 2nd quarterly lunch...masa 1st quarterly lunch kami buat kat Hotel Istana...so kali ni Dato memilih Hotel Equatorial...senang nak menapak dari opis...hanya beberapa ela jer :D

seramai 90 org from Operations terlibat dlm acara makan2 nih...berduyun2 kami gi serbu...seronok dan meriah...sampai jalan sesak la dibuatnya...keh keh keh..

sambil makan, kami selitkan sekali acara sambutan birthday secara jemaah...maka sesiapa yg banak from April until June, diraikan oleh kami semua...hadiah adalah sumbangan ikhlas dari pihak hotel...

sambil tgk gambo...sambil aku citer yer...cam biasa :D

sebelum ke hotel, kami pose secara berjemaah



bukan sekeping dua..tp berkeping2 gak la...



awat muka aku kelat tuh? geram kat kawan aku yg sorang nih...ekeke...



tak sampai 5 minit, kami pun sampai ke Nipah Coffee House, Equatorial Hotel



deco dalam coffee house nih...siap berbelon2 bagai..



gifts yg disediakan dari pihak Hotel tuk birthday party



sebelum melantak, tuan belog posing dulu (^_^)



kawan semeja



tetamu vvip berborak sambil makan...aku? snap je la...



antara yg hadir semalam



bile aku dah nampak macaroon nih...dgn pantas aku sebat....bukan satu tapi dua ketul terus....sedap yo!



dory fish yg dipanggang..berserta salad ditepian pinggan...mmg meletops!



sini sket, sana sket...tp kalau dah repeat byk kali...berbukit2 jugaklah...



mereka yg tak sabar nak makan..



ini budak 2 orang mmg tak boleh duduk diam...penuh dgn aksi2 manja gitu...kahhhhhhhh



see? manja tak kami...ni namanya "AKSI MEMBUNUH TAPI DALAM KEADAAN MANJA"...aku plak hanya berserah tanpa bicara....wakakakakaka....mmg kami berdua penoh dgn drama queennya...ni namanya cara2 nak ilangkan stress



terus aku pun dengan geramnya..."ooohhhh ko nak pancung aku ye ti, nah rasakan...ko lah Kassim Selamat di zaman moden ini...aku cucuk matamu ti".....kahhhhhhhhh



lepas 'bergaduh' tadi, terus izzati kaku terduduk sebegitu rupa....kahhhhhhhhhhh



tapi mereka berdua...hanya berborak dan berborak dan berborak...hmm...awat si noor soadah melopong ni ek?



ni kononnya jejaka melayu macho yg cuba control lelemak di perot...kahkakahkahkahkah



ok, acara menyanyi lagu besday bakal dimulakan



kami pose selagi boleh...ecececehhhhh



semua dok sumbangkan sore



abg offshore ni langsung tak bg peluang kat org lain tiup lilin...dia yg teruja tiup semua lilin...cayaklah abg meor!



semua besday girl and boy bergambo bersama2 dato



aku sampaikan hadiah utk boss aku Mr Wong...besday beliau jatuh pada 1st May aritu...sonoklah dia ek..dpt byk adiah



aku soker betol boss aku nih, baik ya amat...wahhh bodek tol ayat si nome nih..tak boleh blah!




ni gambar beramai2 dgn semua secretaries...kami ada 12 org secretaries mewakili setiap project....awat aku lentik sgt tuh? si noor soadah tumpang badan dia kat aku kot....ekeke





kek ni juga disediakan oleh pihak hotel...


kek berperasaan cokelat fondant...



nama2 manusia yg sambut besday semalam...ramai gak



hanya ada 2 org photographer di ari kejadian...salah sorangnya budak comel ini dan aku sendiri...so gambar2 kat sini ada dari camera aku dan camera beliau



dah abis makan, sesi gedik santai pulok



me with budak baru Emyliana...

8 ulasan:

Mummy NA berkata...

apasal asal pic aku aja semua tah apa apa..asal pic aku aja mulut aku melopong ..aisehhh jatuh saham aku babe...apapun wa nak abg malekkkkkkkkkk

Mrs. Simplicity berkata...

wei aku suka kek tu. cute je. gmbr kapal penuh makna utk korg gitu kan. ramai gak birthday boy / girl tu eh. ater jemaah kan. EQ hotel siap decor belon2 bagai udah mcm bday party lak. apa pun, korg ada medium utk release stress. mmg best!

nome berkata...

noor soadah: gambo aku pun ntah hapa2...ekeke....

eh, abg malek aku punya laaaa...kena berebut dgn korang la ni ek...si komi pun nak abg malek gak..camno tuh? tak padan dgn bunting si komi tu yer...ekeke..

nome berkata...

alya: aku pun soker kek tuh...

mmg ilang stress bile kumpul ramai2 camtu...maka kita pun kenalah berhi-5 lagi, barulah ilang stress2 yg ada dlm diri kita nih...cecewahhh!!! bile la tu yer? ekeke...

Mummy NA berkata...

ko nya pic ok aja la yang...ko kan diva

Ryn berkata...

birunya kamooo! like!

nome berkata...

noor soadah: kalau aku diva...ko lah super divanya...papahal kakak jalan dulu da....ekeke...

nome berkata...

ryn: jarang aku ber'blue' gini...tetiba rasa terpikat pada biru...apakah maksudnya? kahhhhhhhhhhh