Jumaat, 27 Mei 2011

Ingin 'BEREHAT' Dari Berblogging

aku memohon maaf sebab kebelakangan ni mood aku untuk hapdet blog atau meninjau blog kawan2 tersangat menjunam...umpama jatuh lift tingkat 88 ke bawah :(

perasaan aku bergelora skrg...bercampur sedih, kecewa, hampa dan kekesalan ya amat...susah nak diluahkan...yang pasti ianya sukar untuk diterjermahkan (!_!)

serba tak kena dibuatnya, aku asik muram jer...wat keje sket..pastu termenung...bile dah termenung mulalah air mata nak bergenang..

selalunya bile kat opis, aku la yg paling meriah dan kecoh bachin...now aku dok diam sediamnya...ramai gak org tertanya2...tp jawapannya hanya aku je yg mengetahui...huwaaa...

bile kat umah pun, aku dah tak kecoh cam dulu...kalau dulu aku la org paling kuat membebel...tapi skrg, ckp bile perlu sahaja...semua sedih tgk org se'rock' aku leh berubah 300% menjadi ala2 irama tradisional (-_-)

maka dengan itu, aku memohon 'berehat' sebentar dari dunia blogging ini...bila mood ceria aku kembali, insyAllah aku akan hapdet semula blog FAIZURALEESYA nih..terima kasih kerana kwn2 sudi singgah ke teratak blog aku nih..aku sayang korang sampai kiamat..

semoga aku 'berehat' tak lama...yang pastinya aku sgt merindui blog ni dan blog kwn2 sekalian..


beginilah keadaan aku bile dok termenung sorang2...sure air mata aku berguguran...doakan aku ye kawan2...semoga aku mendapat ketenangan kembali

5 ulasan:

Yu'xan Lee berkata...

sedihnyerrrr pas nih dah tak dpt nak baca ngomel2 nome...
Jgn pendam2 sensorang k, jgn berehat lelama sgt tau...Huhuhu don't give up nome, go girl...

Tanpa Nama berkata...

bersabar...masa akan menyembuhkan kesedihan itu.insyaallah semua akan turn out to be much better,aku doakan....

Norsi berkata...

napa mie?

semoga semuanya baik ye mie ye..

~chekuna~ berkata...

sabar yer nomie..inysAllah setiap masalah mesti jalan penyelesaian..semoga nome menemui jalannyer..jgn lama2 rehat tau..:)

Ummi Nuhlan berkata...

chaiyok kak mie....happy2 slalu naa..