Khamis, 16 Jun 2011

I'm So PINK!!!

I'm so pink...meaning that i'm so in love...aci ke camtu? keh keh keh...mentang2 la malam ni malam jumaat...malam membunuh syaitonnnn...kahhhhh...nope..nope...jgn pikir ke laut yer...aku idaklah sebegitu..lagipun bendera jepun datang menyerang...nome dah melalut la pulok (^_^)

berbalik pada tajuk entry aku arini...baru aku pasan, dlm wardrobe aku non ado baju kaler pink...lg2 baju kurung moden...so nak dijadikan citer, waktu aku sopping berseorangan di The Curve minggu2 lepas...aku telah jatuh chenta dgn baju pink nih...brand Sommerset Bay...bile tgk brand tu, terus cancel..sbb harganya very the blink! blink! tapi dah namanya rezeki kan...budak situ ckp..."kak, akak soker baju ni ek? baju ni ada less la kak"...aku terus kaku berdiri.."apa? less?! bape byk less baju nih?"...adik tu dengan pantas bgtau.."less 70% kak! rugi tak beli sbb ni last piece"...perghhh...byk giler less tuh....bayangkanlah...harga asal baju ni RM199.90....so after less dpt RM59.97...mmg berbunga2 la ati aku...ni dinamakan rezeki...alhamdulillah syukur....

so arini, aku dengan soker hatinya berlenggang ke opis pakai baju pink...kalau dah baju pink, maka makeup mata dan lipstik...mestilah sedondon pink...I'M SO PINK! kahhhhhhhh


salam malam jumaat kawan2...enjoy your day k!



wajib baju dan make up je pink...kalau semua pink from head to toe...payah gak tuh...ekeke...



ada sulam-sulaman simple kat baju..tu yg membuatkan aku jatuh chenta...lagi simple lagi sempoi! i loikeeee!!!



close up dekat sket

15 ulasan:

Ryn berkata...

Happy PINK day!

Mrs. Simplicity berkata...

cantek! kalau top to toe pink kena label pink panther la pulok! kahhhhhhhhh..

nome berkata...

ryn: tq..tq...happy pink to u too...tapi pink kah kamoo today?

nway rambut sapa yg gorjes itew...i loikeee!!!!

nome berkata...

alya: kahhhhhhhhh....ya betol! baru aku pasan..kalau head to toe sama pink..udah cam pink panther jer...

Norsi berkata...

bak kata oso..
suuweett.. (tau oso? bebudak layan playhouse disney mesti tau.hehehe)

Jue @ atanayuiman berkata...

i love pinkkkkkkkkkkk..

nome berkata...

norsi: yeezzzaaaa!!! oh yer ker...alamak, camne leh tak perasan dialog oso nih..walhal aleesya suka tgk channel kartun tuh..

nway thanks norsi :D

nome berkata...

jue: yeessss!!! akak mmg dah agak jue pasti suka..ate penggemar tegar kaler pink..

Mudd berkata...

wuuuuuuu i loike baju akak nehhhhh :) so schweeeeeeeeeeeeettt :)

~chekuna~ berkata...

wah..very pinky..tp nome cam sesuai ngan pink..suweeeeeeett..:)

nome berkata...

mudd: yeeehuuu!!! ye ke adikku gorjes...if u likeeee, i lagilah...super double likeeeeee!!! ekeke...nway thanks gorjes...

nome berkata...

chekuna: oh ye ke kak..oklah kalau camtu kak..pasni mie nak bykkan baju kaler2 pink...ekeke...thanks kak

Tanpa Nama berkata...

bila nak hapdet ni...dah dua hari dah tunggu next story frm u...

nome berkata...

tanpa nama: rilek arrr...jap2 lagi baru stori mori...

Tanpa Nama berkata...

tak tau nak kata cam ne tp blog u ni i suka baca sebab penuh dengan citer2 org melayu...biasanya blog2 dorang ni, citer pasal gi obersea, london, paris, australia...klise...tau la org kaya...ye la ... nama pun blog hidup..tp kalau dikongsi bersama utk suka2 x pa..ni nak tunjuk riak..kononnya akulah family @ individual yg hebat...anyway, semoga family u semua sentiasa diberkati Allah dan bahagia dunia akhirat.