Khamis, 9 Jun 2011

PEMBETULAN...KAHHHHHH

punyelah tekak aku teringin nak makan cheezy wedges...sampaikan entry pasal kasut semalam pun boley salah eja...kahhhhhhh...lawak sungguh la...thanks kat kwn aku sorang nih, dia yg dok pasan..."sis, ko salah eja tu..adakah patut ko tulis kasut ko tu 'wedges'...bukan 'wedges' la..tp wages"...kahhhhhhhhhhh...thanks sgt2 la dek non...akak ko ni dah kemaruk nak mkn cheezy wedges sgt...sbb tu leh tersalah type...ya ampun...

kepada kawan2 semua...aku sgt2 soker kalau sekiranya aku ada buat silap, dan ada org baik hati menegur kesilapan aku....i loikeee it very much!!! sememangnya aku akan terima sebarang teguran, nasihat or any comments yg membina dengan dada yg terbuka..oooppsss silap...dengan hati yg terbuka...sejujurnya aku 'open'...tp idaklah 'open' sgt yer...kang lain maksudnya...kahhhhhhhhh...

and to those yg sgt prihatin ttg diri aku especially my kawan2 bloggers or kwn2 diluar, aku amat berterima kasih dan menghargai kamoo semua...i lap uolls sampai kiamat :D


kasut ini adalah 'kasut WAGES' bukan 'kasut WEDGES'



hah! ni baru betol 'CHEEZY WEDGES'...lawak tol si no-me nih...laju sgt nak menaip..sampai salah eja gitu..



tgk cheezy kat kentang tuh...perghhh!!! meleleh sehhh..dah la aku posa arini...masyAllah...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HI NOME...

betul la ejaan ko dalam entry sebelum ni..wedges is also for shoes maaa....

nome berkata...

pulut: oh ye ke beb? yeehaaa!!! aku tau lama dah..sbb ada baca kat magazine before...tp bile org ckp salah, terus aku was2...kahhhhhh

Mudd berkata...

sedapnye cheezy wedges tu kakkkkkkk.... ngapp..

nome berkata...

mudd: tau xpe...akak yg dok posa ni pun dah terliur2 yer...ish3x...jgn tenung lama2..kang jejeh2 air liur...

jom ke surau :D