Khamis, 19 Mei 2011

Aku Bergambo Dengan USOP WILCA

ari ahad baru nih, aku borink kat umah...so aku ajak en somi berjimba2 kat luar...aku ckp kat bibik tak yah masak, kita sebat pizza je la utk makan malam...so en somi pun ckp...jom siap!

mula2 sekali mkn dinner kat pizza Subang 2 tuh...dah abis mkn semua...aku ajak en somi tgk wayang kat Cineleisure...so oklah..kitaorg pun berdesup la ke sana...sampai2 jer kat Cineleisure, terus cancel tgk wayang...sbb org beratur panjang giler...tak sanggup arr nak menunggu lama..cian kat aleesya..then ajak en somi gi terjah The Curve ker, Ikano ker, Ikea ker...so pegilah kami pusing2 kat situ...masa dok jalan2 kat sekitar taman Cineleisure tuh, aku ternampak seorang artis yg sgt popular dengan ayat "KITA BAKO! KITA BAKO!" sapa lagi...USOP WILCA la...dia tgh dok tolak stroller anak dia...wife dia pun ada sekali...sgt cantek ooo! muda lagi...baik lak tu..murah dgn senyuman...aku ckp la kat en somi aku nak bergambo dgn usop wilca tuh...ate aku ni penyegan nak bergambo kalau jumpa artis...segan2 pun..dlm hati ada taman..keh keh keh...

tak sangka en somi dgn gentelman pelawa Usop ni amik gambo...tp si Usop ni baik ooo...very humble! tak tolak pelawaan peminat...layan jer...i loikeee!!! lepas je aku amik gambo dgn dia...ramai pulok org dok beratur nak tangkap gambo dgn dia..terus aku rasa bersalah pulok...yelah, dia kan kuar bawak anak binik...takut bini dia tak selesa...

lepas tu, kami sempat gak la singgah ke Ikea...geram sungguh aku tgk sofa2 kat ikea nih...lagi2 kaler merah...ish3x...mmg menarek! tertarek! aku mmg debab! kahhhhhhh...so tu je la xtvt kami anak banak ari ahad aritu...sampai umah kul 12mlm...amik ko...ekeke...


posing depan Pizza Hut Subang 2


leesya yg tak sabar nak mkn mushroom soup pizza


sabar menunggu makanan


dinner kami malam tuh



anak sapa la tu ek? bukan main selesa dok kat situ...



kami di Cineleisure


keseronokan anak banak


Girls


bukti aku bergambo dgn USOP WILCA...wakakaka...dia ni mmg natural kelakar la....tgk muka dia pun rasa nak tergelak...tp aku suka style dia yg selamba dan mesra alam...tak sombong yer



aku kat tgh2 lorong jalan ke The Curve..rambang mata kalau lalu situ...semuanya cantek2 dan comel2...haih!


kami ke Ikea pulok



sofa bed kaler merah...selesa kalau baring2 kat situ..rege sofabed nih RM1109



tak tahan tgk sofa nih...i loikeeee!!! moden dan simple..rege sofa nih RM469



hat ni pun cantek gak...selesa ya amat...dia punya kusyen tu...boleh buat aku terlena...hempuk giler...rege adalah RM1.9K



layan leesya main kat bahagian budak2


kami bergambo selepas abis sopping di Ikea


time ni dah pukul 11 lebey...leesya pun dah sangap...so moh la balik...

4 ulasan:

Yu'xan Lee berkata...

thanks nome fr ur advice...harap2 boleh dpt yg baik2 cam maid nome...seronok tgk..

nome berkata...

zura: sharing is caring...boleh la kita calling2 nnt citer psl bibik...ekeke...hope bibik zura ok jaga yu'xan...amin

Mrs. Simplicity berkata...

eh eh tu nampak aim kaler merah je tu, theme nye merah kah? :P wow me, bergambar dgn bintang paling popular! best2. nmpk sgt dia seorg yg sempoi kan :)

nome berkata...

alya: ekeke...minat kaler merah la skrg nih...nampak tol menyerlah..walhal masa aku kekecik dulu, benci giler dgn kaler merah...but now jatuh chenta plak...

tak sangka aku dpt bergambo artis popular cam usop wilca nih, mcm mimpi pun ada gak...tp seyes aku puji sikap dia...mmg low profile...senyum memanjang...