Isnin, 16 Mei 2011

A.K.U

arini aku x sehat...tp aku gigihkan diri dtg keje...sampai tempat keje...aku lemah...semua serba tak kena...asik nak termenung jer...bile termenung, aku sedih...aku sayu...aku bergelut nak jadi happy depan org...inilah aku...bile ada masalah...aku x suka tunjuk dpn org..biar org tau aku ni ceria, giler, sewel...tp dalam hati hanya Allah je yg tau...

aku melalut dah nih...sorry geng, aku byk masalah nak pk...tp hidup perlu diteruskan...camne teruk sekalipun cabaran yg dilalui, tp aku redha...sesungguhnya aku terpilih untuk diuji...syukur alhamdulillah...

sblm tu aku nak wish kepada semua cikgu2 yg penah ajar aku selama nih..aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU...hanya Allah saja yg dpt balas jasa baik kalian semua...

sorry kalau aku x dpt nak hapdet blog ni laju2...tengah muhasabah diri skrg nih...semoga esok lebih baik dari arini...insyAllah..amin



disebabkan camera aku sblm ni dah rosak, maka aku beli camera nih..x larat guna phone sbb album udah penoh...ekeke...



ari sabtu lepas, lepas dah survey 2-3 kedai motor, kami decide nak beli moto baru...moto lama dah nazak sgt...nak tak nak, kenalah ganti...alhamdulillah by esok, aku dah boleh amik...syukur sgt2...semoga tahan lama hendaknya moto baru nih...



yg inikah?



atau yg inikah? apa2pun syukur...

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, kenapa ko beb? hope semua ok2 je la ye. aku tau ko kuat. wow, 2 gadget sekali gus. bersyukur kerana korg sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki. amin....

Jue @ atanayuiman berkata...

insyallah hari esok lebih baik untuk ari ini. setiap dugaan, pasti ada hikmahnyaa.. :-)

Ryn berkata...

X brutal dh kalo sedey2 gini..be happy as always..;)

Yu'xan Lee berkata...

Jgn sedih2 yea nome, sllunyer nome hepi2 always so bila nome sedih cam terasa gak sedih tue:(

Hope u hepi2 always, smile and sentiasa dimurahkan rezeki...

nome berkata...

alya: alhamdulillah aku dah ok sket...dah kembali ceria...thanks beb sbb amik berat psl aku...

ada rezeki utk kami sekeluarga, dptlah beli brg sket2...semoga kamoo sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki...amin

nome berkata...

jue: betol jue...itu yg akak harapkan...apa yg dah lepas tu lepaslah...pikirkan ari esok yg menanti kita dgn seribu kebaikan..insyAllah...thanks jue...

nome berkata...

ryn: tak brutal ek? ekeke...oklah...aku rock balik...thanks beb...sbb ko caring psl aku...nway aku dah mula senyum sket2...

nome berkata...

yuxan lee/ zura: thanks zura...mie akan selalu ceria spt sblm2 nih...jgnlah sedih psl mie lak...mie dah ok sket...dah kembali senyum..thanks zura...

semoga keluarga zura dimurahkan rezeki sentiasa..amin