Jumaat, 6 Mei 2011

Ada Orang Terjah Rumah Aku!

hai semua...salam jumaat dari aku...

semalam aku x sempat nak hapdet blog....konon2 pulun wat keje yg meninggi...haih! ni pun aku sempat celah kejap jer...x leh lama2...pasni concentrate pulun keje balik...gitulah kehidupan ye tak....apa2pun syukur pada rezeki yg Allah bagi kepada kita semua...amin...

aku nak citer nih...malam tadi umah aku diterjah! ingatkan JAIS ketuk pintu umah...sekali bukan JAIS la...mak dan apak mertua aku da!!! sib baik time tu aku lom kuar umah...sbb kami plan nak mkn kat luar...mujur mama dan abah sempat sampai...so dptlah makan together-gether...ala mkn pun bukannya jauh sgt...5 minit jer dari umah..kalau terkentut, sure bau kentut lom ilang lagi...kahhhhhhhhhh...ke laut sudah si nome nih...maap yer...aku udah fening!

malam tadi kami mkn kat kfc subang 2...sambil lepak sambil gossip...wahhh gossip dgn mertua nampak...syok gak melayan...bayangkan..kami bergossip dan mkn2 kat situ dari kul 8.30mlm sampailah membawak kul 11mlm...dashyat2!

bile dok berbual lama2 camtu..rindu plak nak berhi-5 dgn geng...ada gak berbalas2 sms...tp tu la..aku je yg lom decide...yg lelain mmg dah cun boleh berjumpa...tgu aku jer...sori geng, aku x leh nak decide lg...ate keje menimbun...pastu 13 may aku dah cuti...so susah nak selit xtvt berhi5...aku torai yer! wait for my signal...kahhhhhh...

nota sipi: esok ada Digi's Family Day kat Sunway Lagoon...eerrm...bosan la pulok sbb last year pun buat kat situ gak...xpelah, layankan jer...sapa yg terserempak dgn aku, tego2 la yer...cth cam tadi, aku terserempak dgn Ayien Jinnis kat Pavillion...aku tak pasan, tp dia tego dulu...terus aku balas balik...tp tula, x sempat nak berbual panjang...ate aku dok pegang dulang berisi makanan...dia pun camtu gak...to ayien, next time kalau ko terserempak aku...kita dok sembang2 yer (^_^) best dapat jumpa ko yien


salam jumaat semua



sementara tgu makanan dihidang di atas meja, sempat lagi bapak mertua aku bawak aleesya main kat playground kfc...






aku amik set Combo..comel la tupperware free tuh...i loikeee!!!


kebetulan arini mak mertua aku puasa, mmg langkah kanan dtg umah kami...


nampak gaya bibik aku tu cam lapo jer...sampai terbuntang2 bijik mata nampak ayam..ekeke...


sedap ye bang (^_^)


ok korang...take care! selamat berhujung minggu bersama keluarga terchenta...gambar diamik semalam dalam lrt...sempat ko! kahhhhhhhh

Tiada ulasan: