Rabu, 25 Mei 2011

HI-5 DI TONY ROMAS

last minute punye plan...mmg tak penah merancang lgsg...tau2 roger 'MOH LEPAK'...ekeke...

selalunye yg kita rancang, mesti ada je tergendala...so bile tak dirancang camni...menjadi la pulok...apa2pun aku mmg sonok sgt dpt jumpa sahabat2 aku nih...dah lama gak tak berhi-5 camni...seingat aku last kami berhi-5, last year masa kat Shogun

kali nih, masih di tempat yang sama Sunway Piramid, cuma berbeza tempat makan jer..sesungguhnya makanan ari itu ditaja sepenuhnya oleh Puan Alyyani, mama kepada anak2 comel Nia dan Adel...motip kami adalah untuk meraikan kejayaan beliau yang telah dinaikkan pangkat di tempat beliau bekerja...

kami semua sampai di Sunway lebey kurang pukul 9.30 pagi, yang bestnya semua dok pakat parking sebelah menyebelah...kahhhhhhhh...kami sampai awal giler...kedai pun lom bukak lagi...sampai2 jer terus cari tempat nak bekfes...puas meronda, last2 kami decide sarap kat JCO...aku kalau sampai JCO, sure tekak tingin nak hirup ChocoForest Blended...tak pasal2 yg lain pun order benda yg sama kecuali Aieza...beliau order Mocha Blended...sedap gak :D

selepas borak dan sarap kat JCO berejam lamanya, maka kami pun beredar...sementara nak tgu mkn t'hari kat Tony Romas, kami pegi sopping kecil-kecilan...ekeke..

Camne dengan keadaan kami di Tony Romas? moh layan gambo...biar aku ceritakan (^_^)

nota sipi: kepada semua sahabat2 aku yg disayangi, aku sgt2 hargai masa kita bersama, sesungguhnya aku bersyukur mempunyai sahabat seperti kalian...sebak plak rasa hatiku skrg nih...huwaaaaa!!! walaupun sebak, tapi aku seronok bile dapat berkongsi masalah dengan korang semua...rasa release sket bebanan aku...segala nasihat yg korang berikan, insyAllah akan ku turuti...semoga persahabatan kita kekal selamanya...amin

tidak dilupakan juga kepada rakan2 blogger yg sudi menjadi sahabat aku, walaupun kita belum sempat bertemu dan berkenalan, tapi aku mengharapkan semoga ada rezeki kita untuk berjumpa dan mengeratkan silaturrahim...insyAllah semoga persahabatan yg terjalin antara kita akan kekal sampai bila2...


dari kiri, Bed, Ryn, Alya, Aku & Aieza



sarapan pagi kami di JCO...beli ice blended dpt percuma donut


kami yg teruja dapat berjumpa...tgk je la aksi Alya dan Bed...penuh perasaan bile bercerita...ekeke...



sementara yg lain sonok bercerita, Aieza pula sempat menjadi duta donut JCO :P



wah ryn...apa la yg kamoo borak aritu ek? sampai ternganga mulut...kahhhh...



apa yg derang fokus sgt nih?



derang fokus kat aku da...tgklah ryn tuh, sampai bersandar ko dengar aku kelentong bercerita...kahhhhh...hanya mereka yg tahu apa yg aku borakkan aritu :(



sempat lagi kamoo berinterframe za...



inilah gaya masing2 bile keluar bershopping...gambo adalah candid :D



now baru betol pose



kami berlima di depan restoran Tony Romas



sibuk memilih menu pilihan...lama gak la kami memilih...ate masing2 nak rasa stik terbaek



semua dok order Ice lemon tea..sebab boleh refill kalau dah abis...tapi tak sempat top up pun, sbb air dlm gelas tu dah cukup banyak



inilah appetizer kami...nyum2



jgn miss mkn roti tony tau...mmg terbaek la!



dlm byk2 pilihan stik kami, menu pilihan ryn adalah yg TERBAEK...sgt sedap dan lembut dagingnya...loper sudah nama menu nih...tak silap aku SHORT RIBS...betol tak kwn2?



3 org pilih menu yg sama cam atas nih...apa ek nama dia...RIBS Medalion ke apa? loper sudah



nampak je sket medalion nih, tapi kenyang tahap gaban oo...aku siap tapau separuh tuh...



sambil kunyah, sambil borak...lama gak la nak perabiskan makanan kat Tony Romas nih



setelah selesai upacara makan2, kini upacara sign2 bil pulok by Alya...nway thanks Alya kerana sudi belanja kami makan..semoga kamoo sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki...oh loper nak bgtau, alya bayar menggunakan Debit Card...dan bukannya Credit Card



lepas abis je sesi makan2 di Tony, bed meminta diri untuk pulang kerana ada urusan yg tak dapat dielakkan...Ryn, nape kamoo bersandar cenggitu? kamoo kekenyangan ek? ekeke....apa yg aku boleh katakan, aku sgt2 hepi dpt jumpa derang...bile la agaknya sesi perjumpaan selepas ini? sudah semestinya tiada dlm perancangan...alih2 roger jer...ekeke...

4 ulasan:

Unknown berkata...

love our frenship also...

i heart u & them too ! ;)

Unknown berkata...

it's me - ryn. sorry nama lain...kahhhhhhhhhhhhh

Jue @ atanayuiman berkata...

insyallah.. semoga ikatan persahabatan u all sentiasa terjalin.. amiiin..

syoknyaa.. entry kak mie semua makan2.. hehehe menyelerakan..

Mummy NA berkata...

beshnya kan...keluar jenjalan sesekali n sembang2 without anak n hubby...Njoy hokey