Rabu, 18 Mei 2011

Inilah Moto Baru Kami

alhamdulillah moto baru kami sudah selamat diamik semalam...dah rasmikan pun pagi ni gi opis...ekeke...syukur sgt2...

akhirnya aku dan en somi decide amik moto FZ Yamaha...aku amik moto ni sbb moto ni jimat minyak utk perjalanan jauh, cth cam aku ni la...from Subang ke KLCC and patah balik ke Subang....tak kurang juga kegunaan moto ni adalah utk merempit...so cepatlah sampai ke opis...ekeke...alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t



kat kedai ni la kami amik...kedai ni mmg jual moto yamaha jer...kedai terletak kat Padang Jawa...byk kedai aku dah survey sebenarnya...tp kedai ni terbaek la..yg penting dpt byk gift...kalau kedai lain, derang cuma bagi helmet, baju ujan dan lock...tp kedai ni bagi helmet, baju ujan, lock, alarm moto dan tank bag...




senyum sampai ke tinga boss cina tuh bile tgk aku bg uwang kat pekerjanya...masyuk ko yer!




no plat adalah Selangor sbb no plat KL kena tgu few days...maka aku pun sebat je la..




aleesya test ronda2 moto dgn ayahnya

4 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

waahh!! dapat motor baru.. xper, janji dapat memudahkan kita nak kemana2 kan.. ok la tue kak..

nome berkata...

jue: alhamdulillah jue...idaklah riso sgt nak gi keje ari2...moto akak yg lama tu dah nazak sgt...hope lama la pakai moto nih...amin

ieda berkata...

moto baru...bertambah semangat nak pegi keje hehe

nome berkata...

ieda: alhamdulillah ieda...sejak ada moto nih, rasa confident nak gi keje...kalau tak, cuak jer gamble naik moto lama...en somi la paling bersemangat gi keje bile ada moto nih...suka tol dia