Rabu, 11 Mei 2011

Belikan Menan Untuk Aleesya

lepas beli gadget yg kami inginkan tu kat sunway piramid, aku singgah ke Toycity beli menan leesya...rasanya cam dah lama x beli menan dia...asik beli buku jer...disebabkan leesya skrg ni lebey kepada brg2 princess, so aku dan en somi decide belikan dia satu set rumah menan dan baby doll ala2 baby alive...siap ada botol susu, baju dan topi bagai...

yang peritnya kotak2 besar tu aku kedong atas moto...korang bayangkanlah...perghhh!!! boleh tahan azab gak la..sib baiklah tak jauh mana sunway piramid dgn rumah aku...inilah padahnya kalau bersopping pas balik keje...kahhhhhhhhh...

sampai je kat umah, anak aku melonjak2 keriangan...suka tol dia...senyum sampai ke tinga...seronok tak terkata...mula2 tu cuak gak nak pegang baby doll tu...sbb baby tu ada bunyik2...pastu boleh tutup bukak mata...jgn katakan aleesya, aku pun seram nak pegang...tp bile dah lama sket, barulah ok...


ruman menan...leka leesya main rumah nih


inilah set baby doll tuh


senyum meleret2 lepas dpt adiah


kalau leesya suka..ibu lagi suka...


memberanikan diri nak pegang baby...

Tiada ulasan: