Rabu, 11 Mei 2011

My Lady Boss

2 ari lepas, sedang elok aku berlengang lengok berjalan sambil chit chat dgn kwn kat klcc...tetiba ada satu manusia yg ayu jelita terpacak depan mata aku...

aku apa lagi...melatah kat situ gak...sib baik tak bersilat...ekeke...

meh aku perkenalkan sapakah dia manusia ayu ini....dia adalah my ex lady boss kat company aku dulu...Intec Engineering Sdn Bhd...

nama dia Yusmiza Yusoff...inilah boss dan guru aku...aku banyak belajar dari dia...dulu dia amik jurusan secretary kat uitm perak...slow2 dia naik...now dah jadi one of the manager dan antara org terpenting kat company....dialah idola aku....

byk benda aku belajar dari kak miza...bukan setakat handle tender, proposal or keje2 opis...termasuk juga belajar make up, brg2 jewellery, pakaian and anything psl perempuan...dulu aku mana la nak make up sgt...dari dia la aku belajar....masa aku jd secretary dia...mcm2 gift aku dpt...yg best2 lak tu...brg2 make up, perfume, beg...cuma diamond dia je tak penah hulur...kahhhhhhhhhh...dia ni ratu berlian..suka sgt beli berlian..beli diamond cam beli ikan kat pasar...beli yg ada certificate plak tu...bayangkanlah regenya...very the RM...xpe, dia mampu...

seingat aku, dia nih peminat tegar parfum Channel No 5 & Annick Goutal, pengumpul beg2 mewah and suka brg2 make up...byk lagi la kenangan aku dgn dia...until now aku x leh lupakan jasa2 dia pada aku...masa last day aku dgn dia...kami nangis bergelen2...yelah, aku dah anggap dia lebey dari boss..udah cam kakak sendiri...so bile terjumpa smlm, aku rasa sebak...now dia dah berhijrah...pakai selendang dan berbaju kurung sentiasa...alhamdulillah...tp make up tetap maintain vogue (^_^)


aku dan my ex lady boss....masih cantek jelita cam dulu2...walhal umo dah 40 lebey dah...kagum seh! mcm2 masalah kami kongsi bersama...hope to see her again...rindu dia sgt2!

2 ulasan:

Mummy NA berkata...

cantik..wah ni la ex boss ko yang berlian2 tu ya..kelas sesuai ngan gaya dan perwatakan..yang penting dia dah jadi seorang yg amat berjaya kan...:)

nome berkata...

noor soadah: dialah ratu berlian yg aku citer kat ko dulu...dia mmg cantek ooo...vouge sentiasa..now dia dah ke arah muslimah...i loikeee!!! nak like kat dia 1000kali...