Selasa, 10 Mei 2011

Sambutan Hari Ibu

dpt gambo yg ditag oleh bebudak DIGI...so aku tempek la sekeping dua...ekeke..kesinambungan berhoye2 di Sunway Lagoon

tp entry kali nih, x mo citer psl sunway sgt...aku nak citer psl sambutan Hari Ibu...en somi bawak kami anak banak mkn di Flaming Steamboat...tak jauh mana pun...seminit je udah sampai...terletak bersebelahan dgn sunway piramid...aku penah pegi sini dulu masa celebrate anniversary last year...sambil tgk gambo...sambil aku citer...

to my hubby...thanks belanja di Flaming yer...I Love U (^_^)

i love my family



aleesya yg mandi peluh sbb cuaca panas sgt



anak aku kena pegang dgn org arab...



kami yg teruja



mengalahkan anak sendiri kalau dpt main pelampung...ekeke...



eh eh mana pewot abang? ya ampun...tahan napas ye bang...keh keh keh



walaupun daku basah, tp tetap maintain berkaca mata...kahhhh...aku gatal x mo buang contact lens, maka pakai cermin mata bagi mengelak mata masuk air...



cilok dari fb kwn en somi...kami sefamily



masyAllah...udah cam model kalendar pulok..sib baik Aleesya ada menyelamatkan keadaan...kalau tak, sure gambo ni aku GAM...ewahhhh!!! tergelak pun ada gak nih :D




cam model iklan nescafe la...halusssss jer!!! (sambil tepuk kepala botak)



hubby and aleesya bersama sebahagian bebudak DIGI



lepas abis berhoye2 di Sunway...kita singgah ke Sunway Piramid...hubby dok survey new gadget



antara info yg penting ttg Flamint Steamboat...boleh la korang dtg ke restoran ni nanti...berbaloi2 dan sgt sedap...bagi aku la kan...x taulah korang camne...kalau nak tau, sile dtg yer



ni adalah senarai sebut harga



antara makanan yg terhidang di dlm flaming nih....makanlah korang sampai muntah...xde sapa yg marah...kenyang yo!



makanan adalah buffet yer



apa yg cik kak tu jolok? itu adalah peti ais yg menempatkan segala animal laut...macam2 keturunan animal ada dalam tuh



sebahagian animat laut yg disebat



ada 2 spesis sup disediakan..satu tom yam dan satu sup



segala ball2 yg ada



laki sapa la tu ek? sambil amik makanan sambil pegang beg tgn bini...bininya? amik gambo sampai lebam...ekeke



segala adik badik sos




begini hebat hasil celupan steamboat kami...penoh tak hengat!



muka yg fokus ketika mengambil makanan



bape kali ntah aku repeat makan



hah amik ko! semua terhidang di depan mata...kahhhh...



ketika kami bersungguh2 makan, leesya dilamun mimpi....kepenatan yg teramat setelah berendam di dalam kolam...cian anakku ini



lena sungguh



last sekali mestilah pekena dessert...lagi2 cuaca panas membahang nih...



selesai sudah...licin berpinggan2



kenyang tak hengat...moh balik...

2 ulasan:

Mummy NA berkata...

Njoy babe...keluarga bahagia kan..

nome berkata...

noor soadah: tq..tq...amin