Jumaat, 8 April 2011

Secretaries Conference @ Berjaya Hotel

first of all, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada boss kerana beliau bersusah payah menghantar aku utk menghadiri Secretaries Conference di Berjaya Hotel....selama 2 hari aku dok memeram kat sana...start dari hari Selasa (5 April) & hari Rabu (6 April) kat Berjaya Times Square Hotel...company aku hantar 7 org secretaries daripada 12 org utk join conference nih...selebihnya akan pegi minggu depan....

ikutkan ati malas gak nak merangkak gi Conference nih...tp memandangkan hadiah2 utk lucky draw dan Best Secretary sgt menarek...maka aku merajinkan diri join...utk lucky draw adiah berupa sebuah I Phone 4, IPad, Bizzy Body treatment, Coffee Bean machine, dan mcm2 lagi la....utk Best Secretary lagi la superb...duit berjumlah RM12K, bracelet from Pandora Habib Jewels bernilai RM6K, percutian di Berjaya Resort, Trofi, Hamper Clarins bernilai ribuan ringgit, eh mcm2 lagi la..mmg juling mata ooo!!!

malas nak citer panjang sbb byk keje sebenarnya...so moh tgk gambo...sambil tgk...sambil citer k

ini kad aku


ini plak tanda pengenalan diri aku utk diletakkan di atas meja nnt


sempat snap gambo dlm jamban hotel tuh...jamban derang mmg superb...cantek dan marvelles...nyaman jer kalau nak membuang...kahhhhh


muka kami waktu pagi pada hari pertama...memasing nampak ceria...bersemangat je nak pegi conference nih


ceria tol aku & kawan2 kan? jap lagi korang tgk yer....


di dalam dewan...lebih kurang 100 org menghadiri Secretaries Conference nih


boleh dikatakan every year ada conference nih...rege idaklah mahal...hanya RM2K seorang...pitam (@_@)


baru masuk terus rasa sangap....kahhhhhhhh....apa taknya...speaker mula2 mmg bosan...sbb tu sangap..sile jangan tiru pangai aku yer kawan2...kahhhhhhhh...sila maapkan kawan aku yg dok sebelah tuh...rasa mengantuk yg tak dpt di tahan lagi...kahhhhhhhh


sambil conference...sambil layan twitter...ewah2 korang...


time ni nak makan lunch...


kami yg teruja nak makan...ate lapo sesangat kan


hari pertama konsep buffet...hari kedua konsep ala-carte...chinese style...


gedik santai depan meja makan


syok tol aku x masuk opis


inilah semua secretaries dari pelbagai company


sapakah beliau? inilah penyanyi jemputan Ms Dina dari Malaysian Idol...aku soker dia nih...walaupun badan berisi tapi pandai bergaya...dan aku soker sifat humble dan mesra alam beliau...thumbz up to Dina!


sore mmg kelas!


dan Dina ni sangatlah sporting...berebut2 org nak amik gambo dgn dia...tp dgn aku dia secara spontan suh aku pose macam2 gaya...cam tau2 je...kahhhhhhh...i loikeeee!!!


aku with Azura


azura & komi


aku & komi...cam ibu dan anak la pulok..kahhhhhh


aku sgt soker baju polkadot nih


gambo dalam jamban harus ada (*_*)


ini adalah antara gift2 daripada Sponsor, Clarins, Coffee Bean, Pandora, Bizzy Body, Crony, Habib Jewels, dan Inner Shine


di antaranya adalah barang penjagaan diri daripada Clarins beserta dgn facial treatment @ Clarins Spa


Bizzy Body Full Treatment, 2 botol Innershine, barang2 dari Berjaya Times Square



yang paling aku teruja mendapat brg kemas daripada Habib Jewels...sgt2 soker...

6 ulasan:

Yu'xan Lee berkata...

wahhh untung badan dpt byk gift...show la yg habib tue nak tgk, hik3

mamashasha berkata...

weiiii habib bg apo tu??????ngeeee bertuah badan....

nome berkata...

zura: alhamdulillah rezeki...part gift2 nih mmg sgt soker...walaupun conference dia bosan...tp gift tu yg buat mata ni terbuntang luas...kahhhhhhhhh

nome berkata...

bed: jeng3x...apa ek? nnt kita bersms yer bed...ekeke...alhamdulillah bed, rezeki...

Mudd berkata...

wah...mcm ni satu ofis nak g conference ni kak.. yg CEO pun maunye ngaku dia secretary :P

nome berkata...

madihah: ada bran mintak kat Dato? kalau bran, jom kita conference ramai2...barulah havoc seh! lg2 ko ada dik non..sure terangkat conference tu nnt...

CEO ngaku jd secretary? kahhhhhhhhh lawak la kamooo...sure punyer ate adiah semua menarek tertarek CEO mmg ensem...wallahhhh!!!