Selasa, 19 April 2011

Lunch di Dome Pavillion

Rezeki aku dan kwn2 di Hari Selasa...bak kata orang..."Rezeki Jangan Ditolak, Musuh Jangan Ditempah" (^_^)

alhamdulillah lunch di Dome ditaja oleh En Zaki (offshore)...selalunya terjah Dome KLCC, tp lunch arini terjah Pavillion...port cantek! lepas ni malas nak lepak kat Dome klcc, sbb Dome Pavillion lebey santai dan lebey privacy...

aku order Sea Bass dgn air GoldRush, itupun share2 dgn kwn...bapak besar portion aku...now aku dah sangap...apa taknya...pewot dah ketat sgt...maaf yer kalau membuatkan anda semua lapo (-_-)

terletak di Tingkat 2 sebelah dgn RedBox Plus


baru sampai


gossiping girls :D...bukan mengeji sesapa..tp syok bercerita nak beli itu ini..manalah tau kot2 ujung bulan ni vitamin 'B' masuk...tak sabarnya...


izzati & me


inilah orangnya yg belanja kami tadi...Thanks yo en zaki!


makanan komi yg paling lambat sampai...cian la mak yong nih


inilah air GoldRush aku yg heaven itew...segelas cuma RM18 hengget...pitam...kahhhhhhhh


sile lihat cokelat yg berseri2 atas krim tuh...sedap yo!


bapak besar kan portion Seabass nih? aku agih2kan kepada semua geng...yeehaa!!!


yang ni en zaki order 2 set...utk share ramai2...makanan kudap...sepinggan ni jer dah 27 hengget


ini plak stik Izzati...besar gak...kenyang sampai ke lusa jawabnya


fara dgn spageti x bleh dipisahkan..


inilah makanan komi yg sungguh lembap itew...kami dah licin makan...dia punyer baru sampai..haih!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bestnyer makanan2 anda

nome berkata...

izzati: eh eh anda...bukan kah anda mengikuti kami tadi? eerrrm..mungkin anda tidak perasan? kahhhhhhhhhh

Mummy NA berkata...

yummyyy aku suka sedapnya...lama x mam kat dome

nome berkata...

noor soadah: jom lepak! roger aku papahal...

Mrs. Simplicity berkata...

mak oi ar itu. sgt heaven! kalau ada kesempatan aku ke dome lagi, harus minum air itu. sncikers atas tu eh? best2! murah rezeki korang kan..

nome berkata...

alya: air tu sgt la heaven...tu bukan snickers alya...cokelat apa ntah...keras2 sket..tp sedap la bile kunyah...sile try yer...

alhamdulillah rezeki2