Selasa, 19 April 2011

Korang Nilaikan lah Sendiri..Aku? No Komen

belek punya belek paper metro semalam...sekali mata aku terpana kepada satu makhluk yg kononnya suci lagi murni, manusia ini menjadi produk pelangsingan terkemuka tanah air

ingin aku kongsikan dgn semua geng blog aku yg lain..korang nilaikan lah sendiri sama ada betol atau tak cara model nih? aku rasa sesiapa yg tgk gambo ni sure geram dan marah...cuba korang tgk gambo yg aku tempekkan nih...atas tutup...tapi bawah? ngaga camtu jer! kot ye pun nak lariskan produk pelansingan tp berpada2...alang2 dah terbukak bawah, baik ko bukak je terus yg atas tuh..puas aku belek gambo nih, yelah...takut2 dia ada pakai seluar...tp non ado yer!

dah byk kali sbnrnya aku terserempak org2 yg pakai ala2 nih...aritu happen dekat UOA food court, sebelah opis aku...perempuan melayu pakai tudung, berseluar ketat, pakai baju takde lengan dan pakai pewarna kuku..eeerrrmm :(

tgk kaki yg aku bolatkan itew...ada seluarkah? non ado yer...yg ado kulit kaki...tp atas tutup...


korang sure tau produk pelansingan apa yg aku maksudkan...kan?

12 ulasan:

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- berkata...

isskk! xsesuai langsung! xcantek jadinya..

Ryn berkata...

about dressing, dah ramai mie konsep pkai gitu...maksud aku atas tutup tp tutup utk ape aku pn tk phm bile tgk style org2 mcm ni berpakaian..

tutup atas tp sleeveless lg takleh blah! kite yg freehair ni pn tk pkai sleeveless w/out inner..!

A.I berkata...

kennnnnnn...elok2 cantik, trus nmpk burok!!

nome berkata...

jue: akak? speechless :(

nome berkata...

ryn: malas nak komen lelebey beb...seeloknya kalau nak tutup, biar tutup betol2...nasihat utk semua dan diriku sendiri...semoga yg mana tak elok dijadikan sempadan dan yg elok dijadikan teladan :D

nome berkata...

k.ai: yesssssss!!! betol2!

Mummy NA berkata...

kalau aku bukak terus n seksi kan senang...kalau nak pakai tudung pakai leklok la...simple kan?

Liza Hashim berkata...

to be honest aku pun tk faham apa yg org2 mcm ni faham ttg maksud tutup aurat.. tutup aurat tu bukan saje tutup rambut yer.. yg lain boleh buka.. tapi tutup keseluruhan.. pakai tudung pun kena tutup sampai dada.. ada setengah aku tgk, kepala tutup tapi pakai baju ketat, nampak segala lekut, baju lengan pendek leh nampak ketiak.. nak kata bangang kang marah lak.. tapi mmg totally aku ckp bengong la.. aku tgk pun sakit mata.. tolonglah.. fahami maksud tutup aurat tu sepenuhnya.. (sdh emo)

nome berkata...

noor soadah: yes ko betol! aku setujuk...alang2 terbukak bawah...baik ko bukak terus..

nome berkata...

ku: aku memahami sgt maksud ko tuh..thanks beb sbb kongsi pendapat ko kat blog aku nih..

Mrs. Simplicity berkata...

bia betik????? tak paham konsep menutup aurat ke apa? eh meluat lak aku tgk gmbr pompuan ni. kalau betul nak tunjuk dah kurus, cabut la tudung tu terus dr dressing gitu. tah apa2 je... aku tak aware lak produk apa ni. produk apa ni me?

nome berkata...

alya: meluat kan? tp tu lah..no komen la org camni