Selasa, 8 Mac 2011

Wiken Makan Pizza Hut

minggu lepas...sejurus lepas menghantar bibik ke Klang...kami tiga beranak...singgah makan petang di Pizza Hut Setia Alam...best betol tempat nih...tak silap aku ada sorang member baik aku beli umah kat2 sini...mmg beruntung tol...sbb mcm2 ada...dekat plak tu dgn NKVE highway...best2...

apa yg best? of koslah yg membuatkan tempat tu jd best bile dekat dgn segala bank2, kedai2, dan semestinya restoran fast food..contoh mcm setia alam ni la...ada TESCO, ada GIANT & fast food restaurants..ada pizza hut dan sebelah tu plak ada kfc dan sebelah kfc ada starbucks kafe...mmg heaven!

haritu, aku sebenarnyer kepingin sgt nak repeat mkn pizza Chinese New Year yg baru....ala..yg ada kerak2 jagung tuh...sedap weiii! mmg recommended! byk cheese lak tu...my peberet yer kalau letak cheese bertimpa2...dan sememangnya aku peminat tegar cheezy lava....see my badan yg tembun ini...kahhhhhhhh :D

tak perlu citer panjang...kita layan gambo je yer

nota sipi: esok belog aku coti yer...so aku akan hapdet semula ari khamis...apa2 pun take care ye kawan2 *_*

muka tersenyum gumbira bile keinginannya utk makan pizza dilaksanakan oleh en somi...ekeke


en somi juga merasa kegembiraan itew sbb en somi adalah peminat tegar pizza...asal pizza...pasti beliau gumbira...kalau boleh, sarapan pagi nak mkn pizza..tenghari nak pizza..malam pun nak berpizza jugak


inilah pizza baru yg marvelles tuh...aku amik set utk 2 org...sedapnya...terasa-rasa di tekak ku ini...


tak sah kalau ke pizza tak order salad...wajib amik salad...nape ntah...aku sgt soker makanan berumput2 nih...


jemput makan yer :D


dah abis makan...kami order ice cream triple...sedap tol!


leesya pun suka makan pizza...antara aksi2 beliau di pizza hut


inilah harta aku dunia akhirat


dia suka wat mimik muka notti...dah pandai bergaya kalau nak bergambo...ikut sapa la tu yer? kahhhhhhhh


aku melayan leesya wat mimik muka depan camera...so sweet! i loikeeee this picture :)


ibu loves u sayang


dah puas bertawaf dlm pizza hut...masuk je keta...on ekon...terus zzzzz...


kami bajet nak gi terjah Mid Valley...tp tak jadi la...x sampai hati nak kejut leesya yg sedang lena dibuai mimpi


muka en somi yg agak stress sbb terperangkap dlm jem

10 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

memang sedap pizza yang crunchy nieee.. i likee.. suka sgt!.. up sikit dr cheezy lava kann.

peah @ peps berkata...

setia alam...bandar baru naik kan...ramai yg beli rumah kat that area..

pergh..nak terjah mid valley time weekends - a big no no to me...:P..the garden takpe lagi..

dan as usual..terliurrr...

Is This The Year Of Change?

nome berkata...

Jue: akak pun suka mkn piza ni. Sedap sgt! kalau bleh nak repeat mkn lg...moh kta!

nome berkata...

Peps: ha ah pep, cantek2 umah kat setia alam...mcm2 facilities ada...cepat tol membgn kaw tu

X sanggup nak terjah mid valley time wiken, ramai sgt org, parking penoh, jln x yah ckp la, sokmo jem memanjang...kan peps kan?

Ble nak cuba pizza ni peps? Sedap sgt *_*

Liza Hashim berkata...

uit.. apsal dah pegi setia alam tu tk terjah umah aku terus.. umah aku kt bandar bukit raja jer.. tk sampai 10 minit ke setia alam tu.. dekat sgt dah.. kecik ati den tau.. len kali kalau dtg area sini jemput ke rumah k.. apapun aku mmg best dok sini.. sume dekat.. apa ko nak sume ada.. ekekekk...

nome berkata...

Ku: la...ko dok kat celah bukit raja rupenya...manalah aku tau beb...xpe2, next time aku singgah umah ko k...mmg untung la sapa beli umah kat area setia alam tu, semuanya dekat

mamashasha berkata...

huk aloh me bile wei g setia alam tu? aku sabtu lepas g tesco setia alam beli barang dapo! smpi 3 lebih kat sane...nape tak halo halo jek....bole setable makan pizza hut tu....aku tak pernah try lg hat ni....selalunya hat biasa je....

sape yg beli kat kat setia alam mmg untung la...semua ada...tak lama lagi ada shopping mall terbesar di asia pulak...aku hat duduk opposite setia alam ni sedikit sebanyak terasa la tempias nya....lg satu hasle free la dr redah jam kan...masuk highway pun senang....

nome berkata...

Bed: ko lah shbt yg aku maksudkn tu...ekeke

Bed, ko beli umah kat setia alam kan? Atau sebelah setia alam? Konpius jap. Tp mmg untung bed beli umah kat2 ctu...semuanya dekat. Ada mall terbesar di asia nak buat ye bed? Wah manyak untung ooo

shah-ila-ain berkata...

sedap ke mie....aku baru nie ade gak makn pizza tapi tak order yg nie plak..rugii nie....leesya dah besar ye mie...mesti kalau kat umah kawan ko borak jerr yerr...hehe...alhamdulillah bibik jaga dia dgn baik...

nome berkata...

mel: xpe mel..lenkali kalau ko mkn pizza...ko leh pesan pizza hat nih...bg aku mmg sedap la...sbb byk cheese...depends pada ko la..kalau ko x bape gemo cheese...better amik hat biasa jer...

aku x pegi pun umah kawan aku tuh...aku juz singgah setia alam sbb hantar bibik bercuti umah kakak dia...so on the way nak balik tu, singgah mkn kat sana dulu...

bibik aku nak balik bercuti minggu depan...susah hati aku...takut dia balik indon, tak balik sini dah...apa2pun aku tawakal jer...