Jumaat, 18 Mac 2011

Bertemu & Perpisahan

bermula sudah episod bibik bercuti ke Indonesia selama dua (2) minggu bermula sabtu ini...malam tadi, aku, en somi, mak dan aleesya menghantar beliau ke rumah kakaknya di Klang...pagi sabtu aku dan parents akan jemput dan hantar beliau ke Port Klang...passport, tiket dan permit keje masih lagi di tgnku...

sebelum menghantar beliau ke Klang, aku laki bini sempat membeli kek comel sbg tanda perpisahan, selamat jalan dan selamat kembali kepada bibik...bibik sgt terkejut dgn 'surprise' yg aku buat utk dia...bile nampak kek tu, dia nak tangkap leleh...aku pun apa lagi..mmg hiba la... bile tiba part aku nyanyi lagu "BERTEMU & PERPISAHAN"...memasing terus rasa nak nangis...huwaaaaa...

terima kasih kepada mak kerana sudi meluangkan masa dan kudrat menjaga aleesya di rumah aku...sensorang lak tu...abah cam biasa la...setiap hari jumaat mesti ada kat masjid Serdang sbg tok siak (mengemas2 masjid utk solat jumaat)...maka aku dah mintak keizinan boss utk chow awal arini utk menemani emak...ecececehhh alasan (^_^)

buat sementara nih, aku sefamily akan dok di Serdang...maka ahad ni berpindahlah kami...wahhhhh...pasni beratur la gamaknya kalau nak ke bilik air...kahhhhhhhhhh....

nota sipi: dlm entry ni aku ada selitkan video potong kek sambil nyanyi lagu "Bertemu & Perpisahan"...sila abaikan suara aku yg garau2 rock tuh...ate aku tgh menahan sebak di dada...jgn gelak lelebey yer...kahhhhhhhhhhhh....


kek from Chocolate Rice...sedap kek nih...kami jamah sket...selebihnya sedekah kat bibik dan kakak dia di Klang


Aleesya yg tak sabar nak potong kek...dia igt besday dia smlm...


Selamat Jalan bibik dan Selamat Kembali ke Malaysia...jangan tak pulang sudah...akan ku senarai hitamkan dirimu...sehitam bontot kuali (^_^)


mari kita solat dan berdoa agar perjalanan bibik selamat...aku dah bg tips2 cara menyelamatkan diri bile berada di tengah lautan...ewahhhh...iye2 jer aku nih...mak plak ajar doa2 musafir dan buat solat sunat musafir...semoga segalanya dipermudahkan...


picthing sore aku maha tinggi dlm video nih...soreku sgt garau dan rock...kahhhhhhhh...abaikan aku yg loper skrip lagu...byk follow mak...mak lead singer malam tuh...ekeke...

2 ulasan:

A.I berkata...

ntah nape, aku lak yg rasa sedey tgk video ni -__-

nome berkata...

k.ai: sob sob sob :(