Isnin, 14 Mac 2011

Bizi & Blog

aku dah start membizi dari minggu lepas, tak dan nak hapdet blog...berlonggok keje aku kena siapkan...lg2 skrg ni musim bebudak kapal nak training...haih! haruslah buat apa yg patut...kang kalau lambat buat...menjawab plak dgn boss nanti...bukan setakat training...byk lagi la (O_o)

lepas abis buat menda ni semua...nak get ready dgn audit plak...payah tuh!

wiken aku tak kemana...hanya singgah Port Klang beli tiket kapal bibik balik ke kampung...disebabkan cuaca tak menentu skrg nih...kejap2 ujan..kejap2 petir...maka tertangguh sudah niat bibik aku nak balik Indon sabtu nih...alhamdulillah....eh silap...astagfirullahalazim...ecececehh (walhal dlm hati berbunga2 dah nih)

nota sipi: takziah kepada semua org Jepun :(

kami berdua bercandid di dalam keta...on the way ke Port Klang nak beli tiket bibik


Aleesya yg pantang nampak camera


merahnya mak ngah...wakakaka...mgu lepas Isetan sales menjunam utk member card..maka aku tidak sengaja telah terembat baju ini...


baju merah ni aku pakai dgn seluar hitam...segan plak nak amik gambo full...


ini plak lunch aku tadi...chicken pai from T-Break

8 ulasan:

A.I berkata...

Susut banyak kau nome! ^__^ BRAVO!!

nome berkata...

k.ai: ke situ plak ko pasan ek...nway thanks sis!

~chekuna~ berkata...

nome..nampak slim..apa rahsia nya..:)

nome berkata...

kak na: takdelah slim sgt kak na...biasa2 jer...lom mencapai target...tp syukur alhamdulillah

rahsianya? takde rahsia apa2 la kak...kena kawal nafsu mkn kot...tp kadang2 mie terlajak jugak...ekeke...

Mrs. Simplicity berkata...

red-nome-mummy indhouse y'all! :D

nome berkata...

alya: kahhhhhh....guling2 aku gelak depan pc...lawak yo! aku tak seglamer dia..

peah @ peps berkata...

nome...serious...nampak susut...dan tetap anggun...

Mr Shan: 'When Its a NO...Its a NO...Period..'

nome berkata...

peps: tq...tq (sambil tunduk muka..malu2 meow) ekeke...