Selasa, 8 Mac 2011

Jumpa Sahabat Lama

lama plak rasanya aku x hapdet blog...semalam aku amik MC...aku diserang migrain yg sgt la terok...berat kapla nak jalan...jalan pun dah neno neno jer...ekeke

besok aku amik coti tahunan plak...nak gi settlekan permit bibik kat Imigresen Kompleks PKNS shah alam...kepada sesapa yg terserempak aku kat sana...sile tego2 yer...aku suka sgt...aku x sombong tau :D

jumaat lepas, opis aku dikunjungi sahabat lama, Zara...asalnya beliau yg mula2 keje dgn company aku nih...pastu selepas beliau kawen dgn chef...terus beliau berhijrah mengikut suami since thn 2005 sampailah sekarang...now beliau berada di Ireland..syoknya...kalaulah ada peluang...bleh aku tumpang berhoye2 di sana...mana tau ada rezeki sok2 kan *_*

puas zara dan laki dia merantau di serata eropah...dah sampai ke Paris, Itali, London, dan seposkod dgnnya...yeeehuuu!!! cantek2 gambo beliau kat fb...aku mula la nak pasang angan2 nih...keh keh keh...tp bila kah masanya? biarlah Allah yg tentukan...cecewahhhh...

inilah my best fren..ZARA...cantek orgnya...


ini plak somi beliau...botak macam laki aku...kahhhhhhhhh


antara negara2 yg beliau sudah lawati


pose kat kawasan salji...wahhhh...


perghhh syok ooo bermain2 kat salji


antara gambo yg ada dlm koleksi aku...masa ni thn 2005...beliau baru berkawen...aku? belom lagi yer...kahhhhhhh...korang tgk body zara dan body aku tau...sile perati betol2..dan cuba bandingkan dgn gambo kat bawah nih...


jeng3x...kahhhhhhh...zara sudah semestinya maintain kecut mecut dan selim river...tp aku? lu pikirlah sendiri...almaklumlah...kat luar negara byk mkn salad...tp kat sini byk mkn gulai2...mau x gemok dan tembun...sile jgn salahkan aku yer...wakakakaka...


pertemuan selepas 6thn...i miss u bebeh


nape ko sengih camtu? sembelit kah....kahhhhhh

Tiada ulasan: