Jumaat, 4 Mac 2011

Citer Tentang Aku

hari ni aku rasa malas sgt..sangap je dari pagi..rasa nak tdo pun ada, nak balik pun ada, x sabar nak main dgn leesya...rindu kat dia....kan best kalau aku dpt dok umah? kan best kalau tetiba en somi ada $$$ byk..leh aku lefak2 kat umah sambil jaga anak aku aleesya tuh...leh aku gomol2 dia..x yah pakai bibik..pakai bibik igt senang ker...kadang2 leceh gak tau..rasa x bebas pun ada gak..rasa sesak kepala pun ada gak...haih! apa yg aku merefek nih..kahhhhh..luahan perasaan kah? kah kah kah :D

korang tau tak apa yg aku dok pk ulang2 je dari minggu lepas? aku nak jaga mak abah aku, aku nak jaga anak aku sendiri kat umah, nak tolong buat apa yg ptt kepada family aku..ish mcm2 la...sejak makcik aku meninggal nih...aku rasa keberatan sgt nak tinggalkan mak abah...aku takut kalau ada menda tak elok jadi kat derang...semoga Allah menjaga dan melindungi mak abah aku...amin

xpelah...ni semua ketentuan Allah...semoga mak abah aku sehat sentiasa...berdebor gak ni tgu result bateri abah...semoga segalanya sukses!


inilah penguat semangat aku....rindu bangat sama kamo berdua...ilang stress aku bile tgk muka mereka...i love u la!


nak senyum cam dlm gambo ni pun rasa x mampu...ramai gak tego aku arini...nape aku malap jer :(


oh loper plak..vitamin anak aku lom beli lg...jap lg singgah cosway...peberet anak aku mkn vitamin and kismis cosway...sedap tau


tergelak aku tgk lukisan aleesya nih...udah cam short hand plak rasanya...kahhhhhhhh

10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, syukur jugak ko dgn parents ko masih senegeri. kalau macam aku ni. adoi, entry ko ni buat aku homesick rindu mak ayah aku. huhu.. tp tu la me, that's the cycle goes kan. harap kita kuat dan buat sehabis baik utk mereka. patut la leesya cerdik makan kismis cosway ye. bole la aku amalkan sama. supplement yg bagus. lukisan leesya itu mmg ada rupa kalau banding dgn lukisan nia. kahhhhhh..

nome berkata...

alya: sori beb...xde niat nak bg ko riso...aku jd down camni lepas makcik aku meninggal...pastu abah dan mak plak x bape sehat...lg aku cuak...bukan niat aku tau nak risokan ko...ya ampun yer...

semoga parents ko dilindungi dan sehat sejahtera kat perak...amin

sedap tau alya kismis cosway tuh...biji2 kismis tu besar2 yer...puas makan..rege satu tin pun x mahal..besar gak la tin tuh...harga cuma RM7.90 jer...vitamin dia pun bagus gak...sebotol kalau member cosway dpt RM15.90...murah kan? cubalah try...

leesya camtu la..suka tol main lukis2...jgn lukis dinding umah sudah la...kang mengamuk plak tuan umah aku tuh...ekeke..nia pun pandai gak alya...anak2 kita semuanya cerdik..semoga mereka berjaya bile dah besar sok...

Ibu Mifzal berkata...

huhu..sedih la baca entry mie ni..teringat jgk kat mak n ayah kt kampung..ainey pun jauh nga keluarga..nak jumpa je kena menempuh 8 jam perjalanan drive..huhu..ya la bila derang dah berumur ni rs x betah plak berjauhan..mak n ayah ainey pun duk berdua je kat kg..mujur ada gak kakak n abang g duk dekat leh la tlg tgk2 kan..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

aku nmpak ada berudu hahahaha

nome berkata...

ainey: lahai...jgnlah camtu...entry mie ni bg korang riso plak...sorry ainey..xde niat pun...mmg arini mie asik tingat kat mak abah jer...utk arini jer dah 5 kali mie kol mak kat kg...tanya psl kesehatan derang...abah mie buat follow up kat IJN mgu depan...pastu makcik mie yg cancer plak gi wat chemotherapy..pastu mak mie plak cek darah kat IJN...kalau mie ada dgn derang...sure mie yg hantar deragn semua ke sepital..x yah la derang susah2 nak drive kesana :(

sib baik ada kakak dan abang ainey yg dok dekat ngan parents ainey...at least leh gak derang tgk2kan...insyAllah parents ainey xde apa2..jgn riso tau

nome berkata...

tinie: kahhhh...lawak la ko nih..berudu kah? atau yg lain...ecececehhhh...kahhhhhh...dekah2 aku dpn pc nih :D

mamashasha berkata...

aduhai me touching nye lahai...teringat mak aku kat kg..harap kat adik2 aku la menjaganye...insyallah kita doakn yg terbaek tuk parents kita kan...

nome berkata...

bed: aku pun mendoakan semoga mak ko sehat kat kg tu bed...jgn riso, sbb adik badik ko akan jaga mak ko elok2...insyAllah...

nway thanks bed...

nota sipi: bed...grab peluang yg ada depan mata kamooo...good luck beb :D

peah @ peps berkata...

tsk...sama ler..terasa yg amat nyer...nak duduk kat umah...

Cik Peah is back

nome berkata...

peps: yeeehuuuu peps!!! kamanakah kamoo menghilang??? riso gak

nway kan peps kan? rasa cam nak dok umah jer jaga anak and parents...huhuhu :(