Selasa, 29 Mac 2011

1st Quarterly Lunch @ Istana Hotel

byk aku nak hapdet sebenarnya....sepatutnyer aku nak citer psl peristiwa2 yg berlaku sepanjang aku mc...tp malas la pulok...maka aku dahulukan entry pasal makan2 arini...fresh from the oven....

spt tahun2 lepas, company aku akan buat quarterly dinner or lunch...setahun 3 kali kami dpt gi makan2 kat hotel di KL nih...motip utama get together nih, adalah utk merapatkan silaturrahim sesama pekerja di FVSB..sungguh murni niat boss aku nih...kalau nak tgk entry makan2 thn lepas...leh klik sini

Quarterly lunch kali nih, company aku buat kat Hotel Istana...disini, apa lagi yg perlu aku komen kan...mmg sudah dikenali ramai...food2 kat Istana Hotel ni tak yah ckplah..mmg diva! food dan layanan hotel sgt kelas....mmg 5 star! after this, leh repeat makan kat situ lagi

food hotel ni sgt la byk...tak sempat nak rasa semua...sendat mandat pewot aku mkn kat sini...rasanya sgtlah memuaskan hati dan nafsu ku ini...sedap oooo!!!

selepas acara makan, terselit plak surprise birthday party khusus bagi pekerja yg lahir pada bulan Jan, Feb (akulah tuh) & March....tak sangka..tak sangka! terharu dibuatnya...thanks boss! dpt hadiah lak tu...heaven (^_^)

pose di depan Lobby Istana Hotel


aku


disinilah tempat kami makan tadi


see! byk tak food hotel nih? ni baru part dessert tau...seyes byk...tak sempat nak rasa semua...


sedap!


my first round


my second round


dim sum yg sedap giler....my third round


di antara sushi yg ada kat situ...round yg keempat


di antara dessert yg sempat aku rasa....round yg keberapa ntah


acara sesambil...sambil makan...sambil pose

pantang nampak camera..sure benti makan seketika...kahhhhhhhh


derang pun teruja makan


dah ok kan mata aku? kembali menggunakan brand contact lens lama..jenama FreshLook


Surprise! aku dah tau sebenarnya..tp buat2 terkejut gak time tuh bg tidak menghampakan boss....kahhhhhhhhhhh...jahatnya aku (O_o)


ha! nyanyi ramai2 yer....spt biasa...sore aku paling kuat...teruja lebey namanya...kahhhhh lagik


kek ditaja oleh Istana Hotel...sedap ooo ini kek...thanks boss!


see! tgk muka aku yg buat2 teruja dan terperanjat tuh....lakonan menjadik sungguh!


di antara besday boys dan girls...


sila la potong beramai2 yer


muka aku yg tak sabar nak amik adiah dari Capt Stephen...lelama plak Si Noor Soadah nih...haih! NEXT!!! kahhhhhhhhhh


yes! yes! my turn! ewahhhh....mentang2 lah COO aku tu single mingle...lelama plak disitu yer! lalalalalala....


dah puas melantak...pelayan hotel bg cold towel sorang satu...utk segarkan muka anda2 disitu...tgklah model itu...sapa lagi...kwn aku yg kadang2 lupa sapa diri dia, Si Haris...

nota sipi: esok aku coti ye kawan2! take care...lusa blog kembali bersambung...

Tiada ulasan: