Khamis, 10 Februari 2011

Terima Kasih Semua! Aku sayang bangat kepada korang semua...bersusah payah membelanja aku dan kwn2 sempena besday aku yg lepas...

alhamdulillah sepanjang minggu nih, makanan tengahari aku dibelanja sepenohnya oleh kwn2 dan boss2 opis yg baek hati...aku x kuar sesen pun...ya Allah terharunya aku dpt kwn2 seperti kalian..terasa diri ini bertuah...walaupun dah seminggu besday aku berlalu...tp korang ingat lagi...aku xkan loper baik budi korang nih...korang nak hapa...korang ckp jer...kahhhhhh

Aku bertuah dan sgt bersyukur keje di sini...dikelilingi dgn kwn2 dan boss2 yg sgt baek dan berhemah! insyAllah kalau di izinkan aku nak sign mati keje sini (maksudnya keje sampai pencen) kahhhhhhhhhhh....

meh aku simpulkan acara makan2 aku mgu nih:
  1. Isnin - Haji Akhir belanja makan kat Sari Ratu, Bukit Bintang
  2. Selasa - Aku EL!!! Yeeeehaaaa!!!
  3. Rabu - Makan Ikan Bakar Belakang Istana (Gerai tu makcik aku punya :D...so dptlah rege berpatutan)
  4. Khamis (arini) - acara makan2 di opis bersama kwn2 (thanks semua and thanks to boss aku yang handsome Mr Wong)
  5. Jumaat - sepatutnya aku coti esok sbb nak uruskan fomema bibik...tp ada boss lain nak belanja esok...maka aku amik coti belah petang jer...takmo lukakan ati boss ku itew...cecewah alasan ;P tp di manakah? di Saisaiki kah? di Tony kah? atau pun di opis saja kah? kah kah kah....

Haji Akhir baek hati belanja aku mkn kat sini...makanan istimewa Indonesia...paling aku minat mkn kat sini...Jus Alpokat (avokado) dan Ais Teller..sedap weiiii!!!


Jus Alpokat...sedap! likat! nyummy!!!

antara lauk pauk Indonesia..byk giler...mkn sampai berbuih



ni aku punyer...Bihun Goreng...siap ada satay tuh...lazat!


Tahu Jepung Goreng Telor...sedap ya amat!


ni la gerai Ikan Bakar makcik aku kat Belakang Istana tuh..femes gak kedai makan makcik aku nih...byk dah masuk tv..sederet tu kedai dia...it belongs to makcik, anak sulung dan anak no 2...mmg otak bisness!


Aku amik ikan keli...my peberet! kwn2 aku amik ikan talapia, ikan pari, ikan kembung...eh macam2 la


heaven!


kek besday ni dikongsi beramai2...sedap kek nih


ha yg ni kek special khas utk aku...yg ditempah khas oleh boss aku Mr Wong..from Secret Recipe...berperasaan Pecan Butterscotch...kejap je dah licin!


thanks boss and the team!


di antara lauk2 yg dihidangkan tenghari tadi...sayur kobis campur


Gulai lemak cili api ayam...ya Allah sedap nak mam


peberet aku merumput nih...segala ulam-ulaman


sambal belacan melecet tekak...jgn x caya yer...abis licin...kejap je dah abis...mmg terangkat vontot kalau mkn sambal nih...wa cakap lu! thumbz up to Ina :D


Ikan goreng dan ikan masin


inilah dia org kuat yg masak segala lauk pauk arini...Azlina Mohd...


sbg pembuka bicara...Capt Yee mewakili boss2 menyampaikan sepatah kata


boss kechentaan aku..Mr Wong


hembos kuat2 nome oooiiii!!!


besday mereka pula


semalam on da way to LRT station...aku dan kwn singgah Chameleon KLCC...aku jatuh chenta dgn subang nih...mmg aku cari subang yg boleh dipakai dgn baju kurung dan seluar...saje tambah koleksi ;D


aku arini...pakai baju kot dan seluar...beserta subang yg dibeli semalam :P

6 ulasan:

Yu'xan Lee berkata...

Wahhh bertuah badan nome, murah rezeki. amin...

sllu gak mkn ikan bakar bellamy tue, gerai hujung sekali mmg mantoppp.....

Anyway hepi belated birthday, semoga pnjg umur dan murah2 rezeki...amin

nome berkata...

zura: alhamdulillah rezeki...selalu ek singgah mkn ikan bakar situ? mie plak idaklah selalu pegi..kdg2 jer sbb jauh...

thanks zura for the wish :D

Mrs. Simplicity berkata...

mak oi me, back to back seminggu celebrate birthday. mmg rezeki ko kan. siap ada special cake lg tu. aku cari nama ko kat kek yg banyak2 nama tu, puas belek, takde, rupanya ada cake khas. best bila org appreciate and ingat bday kita kan :)

A.I berkata...

Kau ni betol2 murah rezeki! best bila kita sayang kt org & org sayangkan kita balik kan? Selamat hari jadi nome (^_^)...muahhhhh!

nome berkata...

alya: gigih ko mencari nama aku di celah2 kek cokelat tu ek...aku pun x sangka la alya...mmg unsangkarable...boss buat kejutan utk aku..aku mmg hargai sgt2 usaha boss dan kwn2 opis...

alya, ko pun wajib ada kek nih...apa kata? ekeke...

nome berkata...

k.ai: alhamdulillah..rezki..rezeki..

tol kak..bile kita syg org...of kos org syg kita balik...bile kita hargai org..dan org tu sure hargai kita balik...spt kata omputih...WAT U GIVE U GET BACK...kahhhhhhhh...eh sama ke ek persamaan tuh? kahhhhhhhh lagik...

nway thanks kak ai..ailebiu..

takziah yer sekali lagi :(