Isnin, 21 Februari 2011

Saisaki & Jusco Voucher

Thank you so much to Capt Jai sbb belanja i makan kat saisaki tenghari tadi! thanks to my bff Farra and Haris jugak sbb sudi temankan aku makan :D...terharu dibuatnya...walaupun dah 3 minggu berlalu, tp korang sudi gak melapangkan dada dan melapangkan $$$ belanja aku :)

dah lama jugak aku x pekena solmon tuh...maka berpinggan2 la aku sebat td...sedap ya amat! thanks ek ^_^

elok je sampai opis...ada plak org Equatorial Hotel dtg...durian runtuh harini...pttlah tgn kanan aku asik gatal jer...kahhhhhh...thanks to Sales Manager Equatorial, Mr Leanard sbb bg aku voucher JUSCO RM 100 hengget...sempena besday aku aritu...aritu x sempat nak dpt sbb proses nak dptkan voucher tu lambat...x kisahla cepat ke lambat...dah dpt ni pun, aku bersyukur sgt2...thanks semua! aku terharu la :D

nota sipi: pasni aku citer psl celebration anniversary aku lak...kejadian ni lain dari yg lain...mmg tak tercapai dek akal la...kahhhhhhhhhhhh

aku and farra...my best fren (bff)


yang membayar...Capt Jai (baju ijo)...yg baju belang2 tu tolong nemankan makan (Haris) :P


disinilah kami lunch tadi


antara makanan aku dan farra lunch tadi...solmon adalah makanan kegemaran kami berdua


wajib ada..solmon kechentaan aku


adik badik tempura


mushroom soup...terbaek!


dim sum..bertapak2 kami sebat


dessert yg superb!


bubur jagung dgn sagu...sedap weiii!


ha yg ni mmg peberet aku..oyster...heaven!


balik dari opis...dpt plak durian runtuh nih dari Equatorial Hotel


terima kasih Equatorial Hotel...jusco ada sales tak skrg ni? kalau xde, baik simpan dulu...

8 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

bestnyaaa.. mcm2 dapat.. hehe

nome berkata...

jue: alhamdulillah...rezeki jgn ditolak jue..rugi kalau tolak...ekeke :D

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

wahhhhh
memang superb superb superb la

nak jusco voucher sekeping ulihhh??? sambil kelip2 mata
ekekekekeke

mummy anggun berkata...

mie aku curikkk picture ko tu eh... hihihi

wei asal aku x dapat lagi voucher tuh! ni yg nak jadi hulk ni!

nome berkata...

tinie: kahhhhhhhh....voucher? lalalalala (jalan sambil siul2) keh keh keh....

nome berkata...

mummy anggun / farra: ha?! pencurikkkkkkk!!! kahhhhhhh...sebat je ra...ko nak tempek di manakah? di blog? or di fb kah? kah kah kah

ko tepon la leanard...mana tau sok2 ko pun dpt gak...rezeki tuh!

azza berkata...

bestnye..akak kat mana restoran tu yee

nome berkata...

azza: restoran saisaki ni ada kat bangunan UOA jalan pinang kl...dekat sesangat dgn convention center klcc...

tp cawangan saisaki ni byk la..tp nama bukan saisaki...nama restoran cawangan ni shogun...ada kat sunway piramid, one utama...moh la terjah...