Khamis, 17 Februari 2011

Esok Anniversary Aku

Esok 18th February 2011...genap usia perkahwinan aku dgn somi terchenta yg ke-5...cepat tol masa berlalu...dulu berdua skrg dah bertiga...mana tau pasni berempat pulok :D amin...moga2 dimakbulkan..doakan kami yer kawan2 :)

Faizal Hussin ni la first love aku donia akhirat...mcm2 dah kami lalui...dari thn 1998 sampailah skrg ni thn 2011...byk sungguh cabaran dan rintangan dlm meniti kebahagiaan...alhamdulillah kami dpt hadapi dgn tenang...tenang kah? kahhhhhhhh...apa yg aku harapkan, semoga perkahwinan kami berdua berkekalan bahagia dunia dan akhirat...

sedikit gambar2 pernikahan yg menjadi memori yg tak dpt kami lupakan...teringin gak nak bersanding sekali lagi ;P

nota sipi: esok aku coti yer kawan2...x taulah sempat ke tak nak celebrate anniversary kami ni sbb byk sgt urusan nak wat esok...pg2 buta dah ke imegresen nak uruskan permit bibik, pastu ke pejabat KWSP...pastu ke bank..pastu ke sinun...last sekali baru ke semenyih...rindu plak nak jumpa mak dan abah aku...so take care yer!


aku sangat bahagia dgn perkahwinan ini..semoga berkekalan hendaknya


berdebar2 sungguh saat nih...saat somi melafazkan akad nikah


membaca taklik pulok


aku? biasaklah...luaran rock..tp ati tersangatlah sentimental...sket2 nangis...sib baek pengapit aku ada dan setia menenangkan aku...terima kasih sis!


sedara mara yg memenuhi rumah aku ketika majlis akad nikah dijalankan...


syahdu sungguh saat nih...sebak hati aku bile en somi mengucup dahi aku, terasa gegar2 urat badan aku..gegel2 dibuatnya :D...akhirnya aku sah menjadi isteri beliau..


tanpa restu keluarga, tak mungkin kami sebahagia ini...kami bersama family aku


bersama keluarga mertua yg terchenta


terkini...inilah keluarga aku yg tersayang...bersama permata hati kami Aleesya Azzalea...im so blessed to have them in my life...semoga family kami sentiasa diberkati dan dilindungi Allah

25 ulasan:

Mummy NA berkata...

tahniah..selamat ulangtahun perkahwinan...moga tambah anak reramai agik ya..mwahss lebiu xoxo

nome berkata...

noor soadah: thanks sis! amin ya rabbal alamin...semoga masin mulut ko ye sis...

n'way thanks sbb sudi jd pengapit yg setia temankan aku masa sblm nikah, time nikah, time bersanding, dan segala-galanya lah...ailebiu!

Tanpa Nama berkata...

happy anniversary to Nomie hotbabe.
semoga perkahwinan sentiasa dalam rahmat Allah..dan diberkati..amin

Liza Hashim berkata...

happy anniversary noormy and abg faizal.. moga kekal ke akhir hayat.. moga murah rezeki, dapat anak kedua lak.. ekeek..

A.I berkata...

Nak bersanding lagik? sila helo2 aku ye (^_^)

Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan ke 5 utk kalian berdua. Semoga akan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa. chenta2 selalu tau! amin....

nome berkata...

izzati: thanks lalink! amin...moga2 dimakbulkan

nome berkata...

ku: toce toce..doa2kan aku yer...semoga perkahwinan aku kekal bahagia...begitu juga kamoo yer...mana tau pas2 ni rezeki aku dpt anak kedua plak...amin

nome berkata...

k.ai: tidak sesekali aku melupakan kamooo...mana tau aku meroyan nak sanding sekali lg...will kontek2 ko ngan aj yer...insyAllah...

spt ko dan abg kaman yg selalu chenta2...insyAllah aku pun nak camtu gak...berchenta2an selalu hingga ke ujung nyawa :)

Ima berkata...

epi anniversary nome..

aku jadi saksi percintaan antara nome n faizal.. memang boleh buat filem la..

yang paling aku tak percaya sebab masa belajar dulu nome ni dah la cantik n vogue boleh lak setia dengan cik abe faizal yang biasa-biasa je tu.. moto rosak pun tak kisah, sanggup tolak bersama-sama.. padahalnya ramai je yang beratur nak propose kan.. respect la kat nome.. ni baru nama cinta sejati..

semoga kekal hingga ke akhir hayat ye.. amin..

Mummy NA berkata...

aku sayang ko adikku...always..sayang ngan adik2 ...moga segala yang baik akan kekal bersama kita insya allah amin..

BabyAndKids Collections berkata...

happy anniversary buat kak nome and hubby.. semoga perkahwinan u all di lipamhi dgn penuh kasih sayang dan sentiasa di murahkan rezeki...

amiin...

nome berkata...

ima: imaaaaaaaaa...ko ke tuh? diam2 je ko yer....

thanks beb..sudi singgah dan komen blog aku...syahdu aku...cam jejak kasih pulok kat sini...kahhhhhhhh

ye ima...dari dulu lg aku mmg cinta maut dgn faizal...ntahlah...walhal ada je mamat lain yg lagi ensem dan kaya dari dia..tp aku ikhlas sygkan dia sbb diri dia...diri dia yg jujur dan ikhlas dlm percintaan...tak propa...sbb tu aku x kisah dia miskin ker, dia biasa2 jer ke, nama pun cinta itu buta...alhamdulillah ima, pilihan aku x salah...aku bahagia bersuamikan dia...amin

thanks for the wish beb...really appreciate!

nome berkata...

noor soadah: aku pun sygkan kamooo sis! my truly frens...kawan masa senang byk...kawan nak susah2...payah nak carik...tol tak?

semoga persahabatan kita kekal selamanya

nome berkata...

jue: thanks sis! thanks for the wish :D amin ya rabbal alamin

Mummy NA berkata...

lol...aku tau..dulu aku lupa dan alpa..kawan2 lama tu adalah yang terbaik sebenarnya sbb dia lebih tahu hal n perihal kita kan..:)

nome berkata...

noor soadah: lupakan yg lepas...sama2 pikirkan masa depan...yg buruk jdkan sempadan..yg baik jdkan teladan...

aku spt dulu, kini dan selamanya...sentiasa terima kawan seadanya...ko kenal aku kan? :)

Mummy NA berkata...

aku kenal ko sgt2 penyayang ok..ko x simpan dalam hati x suka ko kata x suka..suka ko kata suka ..ko x hipokrit buat kawan tertanya2 ...termengong2...ko cakap apa yang betul...kan..aku suka camtu..jangan hipokrit ok...lebiu

nome berkata...

noor soadah: yes..mmg itu aku kak...dari dulu zaman sekolah sampailah skrg...aku x pandai nak propa..x suka aku ckp x suka...tp idaklah sampai mengaibkan keburukan org...selagi leh simpan, aku simpan...tp aku x penah nak ckp2 belakang..bg aku xde gunanya wat camtu...menambahkan sakit kapla dan dosa...

aku mmg jenis suka berkawan...aku jujur dlm berkawan...kalau salah, aku akan ckp...yg mana aku leh tolong...aku tolong...

nome berkata...

noor soadah: yes..mmg itu aku kak...dari dulu zaman sekolah sampailah skrg...aku x pandai nak propa..x suka aku ckp x suka...tp idaklah sampai mengaibkan keburukan org...selagi leh simpan, aku simpan...tp aku x penah nak ckp2 belakang..bg aku xde gunanya wat camtu...menambahkan sakit kapla dan dosa...

aku mmg jenis suka berkawan...aku jujur dlm berkawan...kalau salah, aku akan ckp...yg mana aku leh tolong...aku tolong...

ima berkata...

yelah nome.. ni ima la..

ima dapat url blog nome ni dari fb.. tapi as silent reader je.. bila kluar lak story on annibersary ni harus bagi komen.. hiihiii..

alhamdulillah dah 5 tahun pun.. orang kata 5 tahun pertama ni stage untuk memahami teman hidup.. 5 tahun yang akan datang ni untuk berbahagia la ye.. amin..

nome berkata...

ima: thanks ima sbb sudi tinggalkan jejak kat sini...rupenyer dah lama ima masuk blog mie jd silent reader yer...terharu bangat...thanks sekali lg!

alhamdulillah 5thn kami dah kawen...12thn kami bercinta...kejap je masa berlalu...mie pun doakan semoga perkahwinan ima dan suami kekal bahagia hendaknya...

Yu'xan Lee berkata...

Hepi anniversary nome, semoga kebahagian sentiasa menjadi milikmu dan kekal selamanya...AMIN..

Sweet couple:))

rusna wana berkata...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan - smoga kebahagiaan sentiasa bersama...Alesya dh besar - kena tambah lagi satu..

nome berkata...

Zura: thanks zura :D terharu mie

nome berkata...

Rusna: thanks beb :) insyallah mudah2an ada rezeki, bunting la aku pasni...ekeke amin :D