Jumaat, 25 Februari 2011

Noor Soadah belanja Ikan Bakar Belakang Istana

mari! mari! mari! jom kita gi mkn ikan bakar Bellamy! kalau tak kenal gak tempat nih...korang google dlm tenet...ikan bakar ni terletak betul2 kat belakang Istana Negara...

kedai ikan bakar ni sederet ada 4 gerai kat situ...kedai ni semua kepunyaan makcik aku, Mak Ngah & The Family...makcik aku x mo bergambo aritu...segan katanya muka masuk blog...kahhhhhhhhh....

kedai pertama kepunyaan anak perempuan dia yg sulung...masakan lebey kepada masakan minang Nogori Sombilan....kedai kedua adalah kepunyaan Mak Ngah aku sendiri...dan masakan beliau lebey kepada Melaka gitew...gerai ketiga adalah kepunyaan anak lelaki beliau...masakan lebey kepada tidak pasti...x sempat nak interview aritu :D

Makanan aku dan kwn2 aritu ditaja sepenuhnya oleh kwn aku Noor Soadah...beliau dah lama berniat nak belanja aku sempena besday yg lalu...syok ooo!!! thanks ye kak noor...love u la :D

sampai2 je terus mkn...apakah? lapooo ooo....xde toleh menoleh yer...dah abis mkn, baru leh bergossip2...kahhhhhhhhhh


ni apa kes teleng2 nih? apa taknya...melayan gossip2 semasa la...muka izzati manyak seyes ooo...kahhhhhhhh...ampun tie :P


Noor Soadah yg berbaju itam tu la yg belanja aku & kwn2...thanks sis!


tgk tgn aku tuh? sedapppppp...cubalah try...


tgh2 panas nih, heaven dpt minum air apple asam boi...sedap ooo!!!


as usual, my peberet ikan keli bakar


Ikan talapia bakar kepunyaan Farra


Sotong bakar kepunyaan Noor Soadah...dan Ikan Pari bakar kepunyaan Izzati


sedap...sile terjah yer...


korang tau tak sapa nih? inilah 'X POYOS' yg suka komen bukan2 kat blog aku...hampeh Fariz Jahaya...aku dpt tau pun lepas ko terkantoi aritu..abis lebam badan ko aku hempuk ngan botol air...aku warning ko..ko usik aku bg lg komen mengarut kat sini...tau la ko! masa depan ko sipi2 gelap :P kahhhhhhhhhhhhhhhh

12 ulasan:

fariz jahaya berkata...

hoi apa ni... aku jadi mangsa keadaan...
Wahai rakyat Melaynesia, aku bukan makhluk yg digembar gemburkan, ini adalah bidaah.
Aku dianiaya!!! Tuhanku, Kau berila petunjuk kepada mereka yg menayaku.

nome berkata...

fariz atau dikenali dgn x poyos:

kahhhhhhhhhhhhhh....wakakkaa..keh keh keh....muahahaha...lalalalalala (jalan sambil wat memek muka)

x yahlah ko nak purak2 berlakon...sedangkan lobang idongmu ku kenal..inikan pulak x poyos...kahhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

minte amponn ye?

nome berkata...

izzati: kahhhhhhhhhhhhhh :P

Liza Hashim berkata...

woi.. nampak sgt menyelerakan..ank dlm perut ni rasa oiii.. sabtu ahad buka tak?? kalau buka, msg aku.. ahad ni aku terjah!!! jgn wat ank dlm perut aku ni kempunan nome.. nanti kuar air liur meleleh.. ko lah punca segalanya..huk huk huk..

Jue @ atanayuiman berkata...

mmg srdap! tak sangka tu kedai makcik k. nome.. hehehe

Mrs. Simplicity berkata...

me, aku cadangkan next time entry makan ko diakhiri dengan alamat restaurant. konon mcm jjcm la. terbaek semua menu ko. ko mmg suka sebut nama adah tu full eh. heheheh... btw, baju hijau ko tu cun seh!

nome berkata...

Ku: ya ampun...lupe lak yg ko ni peknen ye ;O

Aku kureng pasti la beb, psl ari wiken, ntah bukak ntah tutup...nanti aku kol mak ngah aku tu yer

Mmg sedap ooo mkn kat kedai makcik aku ni, sile dtg ye...wajib dpt tips dr makcik aku ni sbb tlg promote kan kedai dia

nome berkata...

Jue: penah mkn ctu ek? Sedapkan? Senang je cari tmpt ni...nanti bleh la jue dtg lg kalau teringin

nome berkata...

Alya: alamat restoran? Kalau aku tau alamat, akan ku tempek...kalau x, aku bg lane mark je :D

Aku mmg soker sebut nama penuh adah tu, sbg tanda menghargai nama yg org tua kta bg kat kta...cth cam aku, aku sgt bangga kalau org sebut nama penuh aku, lg2 kalau mention nama ayah aku en tamat...aku seronok sbb lain dr yg lain =)

Ko suka ek bj ijo tuh? Aku tau sbb apa, sbb bj tu kaler ijo :)

nome berkata...

Alya: alamat restoran? Kalau aku tau alamat, akan ku tempek...kalau x, aku bg lane mark je :D

Aku mmg soker sebut nama penuh adah tu, sbg tanda menghargai nama yg org tua kta bg kat kta...cth cam aku, aku sgt bangga kalau org sebut nama penuh aku, lg2 kalau mention nama ayah aku en tamat...aku seronok sbb lain dr yg lain =)

Ko suka ek bj ijo tuh? Aku tau sbb apa, sbb bj tu kaler ijo :)

Mummy NA berkata...

Mie..alhamdulillah...ko suka aku pun suka..xda yang istimewa tu aja yang aku mampu banja..semoga panjang umur dik