Isnin, 14 Februari 2011

Choco Forest & Donut JCO

baru je tekak ni teringin, ada sahabat yg sudi membelanja...baek sungguh hati sahabat ku ini...jutaan terima kasih kepada sahabatku izzati kerana dikau sudi membelanja aku sempena besday ku yg lepas...disebabkan pewot ku kenyang melantak bekfes berat pg td...maka aku hanya ingin minum air Choco Forest peberet ku dari JCO Donut...beli Choco Forest percuma 1 donut...tp org JCO tu baek hati...dia bagi 2 ketol donut pada aku...maka double kenyang aku mkn lunch td...nikmat sampai terbuntang2 bijik mata aku...tp skrg rasa sangap pulok :D

inilah air Choco Forest from JCO...bersama dgn 2 ketol donut


sedap donut classic nih...aku mkn satu jer...satu lg bg kat kwn..pewot dah sendat...

inilah orgnya...apa motip dia tutup mulut ntah...nak mengelak daripada identiti terbongkar ek? ekeke...izzati...thanks beb...pttlah ko nampak cung giler arini (ayat bodek namanya)

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

small matter jer babe...
tanda ingatan untuk birthday ko.and you have been and always a wonderful friend.

happy birthday n semoga di lindungi Allah sentiasa n murah rezeki..Amin

nome berkata...

izzati: thank u so much :D love the choco forest...so when i minum choco forest...i will remember u..walllahhhh!!! kenang daku dlm doamu...

im so blessed to have such a wonderful friend like u :)

Faizaharis2 berkata...

sedappnyerrrrrrrrrrrr.....
nak jerrr pi carik skang jugakk....hehehe

nome berkata...

faiza: sedap faiza...x caya? cuba try rasa :D

Mummy NA berkata...

sedap yummy aku suka..bila turn aku nak banja ko plak

nome berkata...

noor soadah: wakakaka...esok (jumaat) aku coti...senin depan je la...kahhhhhhhh...