Khamis, 3 Disember 2009

AKSI CERIA SI COMEL BERSAMA STERENG

aku baru pestime cuba masuk kontes nih...x penah pun...ni utk menunjukkan semangat menyokong kwn aku sorang nih...sapa lagi kalau bukan HOT MAMA RYN




nota senget: aku attachedkan beberapa keping gambar aleesya bersama stereng..semoga ada la terkenan satu kat hati para juri yg jelita sekalian...puh kanan..puh kiri...berkat doa baginda ali...siap jampi tuh! kahhhhhhhhhh






Antara syarat2 contest :



  1. Copy banner kat atas ni boh kat sidebar korang berserta ngn link contest. Takde link otomatik tak layak - SIAP!


  2. Jadi follower blog daku - DAH LAMA DAH!


  3. Umur anak antara 0-3yrs - BAIK! UMO ALEESYA 1THN 5BLN


  4. Upload gambar anak berserta dgn aksi sterengnya. Letak nama dan umur, pehtu korang cerita laa serba sedikit pasal gambar tu...Tak kisah laa stereng ape pn jnji STERENG..
    Upload berapa banyak yg boleh, tapi hanya SATU gambar terbaik akan dipilih utk dipertandingkan - SILA TGK GAMBAR2 KAT BAWAH YER!


  5. Kalau korang ada 2 org anak...boleh je...tp takleh gambar bersama kena gambar sorang2. Nnt susah nak wat keputusan - SO FAR BARU SORANG...MOTIP?? KAHHHHHHH


Setelah syarat kat atas ni complete, sila laa tinggalkan link korang supaya senang nak terjah



Tarikh tutup contest : 18 Disember 2009 @ 10pm







Nama: Aleesya Azzalea binti Mohmed Faizal


Umur: 1tahun 5bulan (umo dlm gambar ni baru 1thn)


Tempat Kejadian: IKANO


History Kejadian: Leesya sgt pantang tgk keta menan ni, sure gi terjah main...tgklah dia senyum meleret2 sampai ke tinga...aku plak masa tu sibuk beli barang kat brands outlet ikano







gambar sama spt yg diatas, cuma close up sket untuk menampakkan senyumannya












History Kejadian: gambar hat ni plak, umo baru 7bln, sudah berdiri nak pegang stereng...masa tu ayah dia kuar gi beli bekfes kat kedai mamak...so tinggal aku ngan leesya je dlm keta...jadi apa kata leesya yg bawak keta...kahhhhhh




4 ulasan:

AieZa berkata...

alah comeiinyerrr...
senyum smpai telinga tuuu.. hahaha.. cute tul..
pic yg last tu mcm pas kena marahh je.. ko marah dia ke mie??

nome berkata...

aieza: seigt aku la, dia moncong tu bukan sbb kena marah...sbb pampers 'penoh' ngan baja...maka haruslah menunjukkan muka x selesa..ekeeke...

Mrs. Simplicity berkata...

kalo aku jadi juri, aku suka gmbr leesya umo 7 bulan. sgt comel! siap da pandai diri nak pegang stereng lg. sape la juri tu ek?

Ryn berkata...

wah wah wah...kemain ank dara ko ye...ko ajar dia posing eh...hahahahaha...

juri? tunguuuuu...bukan blogger jurinya...baru l fair kan...

GOOD LUCK!!