Jumaat, 4 Disember 2009

Gelagat Aleesya dan Mari Bershopping

kelakar lak aku tgk gelagat leesya nih....tabiat dia setiap kali aku balik keje, sure amik kasut nak ajak kuar....cian sesangat...tp masalahnyer bukan 2 ari sekali....ari2 nak kuar..mana bleh nakkkk oooiiii...lagipun cuaca kat luar selalu ujan...pastu ibu dah selalu balik malam....camne nak kuar...insyAllah wiken nih ibu ajak leesya kuar jenjalan ek...so smlm aku sempat gaklah rembat selai kasut kaler pink tuk leesya...sbb leesya ni xde byk koleksi kasut...setakat ni cuma ada 2psg jer...aku x nak beli byk2...sbb budak2 cepat membesar...lagipun bukan ari2 kuar kan?
so aku bglah adiah kasut ni kat dia..apa lagi..soker kemain anak aku nih...dipakainyer kasut tu sampai x mo bukak...ble aku amik, dia tangkap nenes...jd haruslah aku biarkan sajer...sampailah anak dara tu tido sekali ngan kasut2nyer...kahhhhhhhhhhhh

suka tol dia ngan kasut nih...murah jerk...sgt ringan dan selesa (aku agak jer sbb leesya soker pakai kasut tu sepanjang masa)



dibelek2nyer kasut tu berulang kali...




hat ni yg aku x tahan, dia tangkap nenes bile aku amik kasut dia...very the kedekut yer! adam anak ryn dah tau dah pangai leesya nih...kahhhhhhhhh



dia tunjuk cembeng dia tu



huwaaaa! huwaaaa! huwaaa! bergema terus apt aku mlm tuh



Gambar kat bawah ni plak terjadinyer arini....lunch td aku gi terjah klcc dgn niat nak bayar segala bil astro dan lektrik...ulang sekali lagi, niat nak bayar billlll......maka aku gagahkan gi sorang ke sane...pastu tgk jam, masih awal lagi walaupun dah bayar bil....jd dgn hati x bape rela...aku teruskan perjalanan masuk ke I SETAN....tp mmg setan ko sbb sales giler2...menjunam sampai 7 tingkat ke bawah..maklumlahh XMAS SEASON DAN SCHOOL HOLIDAY...terus terbeliak mata aku...niat hati yg mulanyer x bape rela..terus menjadi kerelaan yg melangit...tgk uwang dlm purse bleh menyambar selai dua brg...tp rupenyer meleset...berhelai2 gak la terembat dgn tak sengaja...ayat cover line sungguh..kahhhhhhhhhhh

antara yg aku rembat...x mo tunjuk plastik lain...ekeke...


aku minat giler cekak kaler merah nih..leh aku padankan ngan baju kaler merah tuk bakal party yg menggunakan tema itam dan merah..kahhhh...sapa yg tau...sile diam2 yer...


diantara brg yg aku rembat, anak patung mickey mouse yg besarnyer melebihi ketinggian leesya...sgt2 murah yer...less 70%...mesti anak aku soker giler tgk patung nih...peberet dia nih...

5 ulasan:

Ryn berkata...

kalo aku pkai cekak merah tu passti sesuai kan...kahhhhhh comeii gak per...

Mrs. Simplicity berkata...

ryn, ko nak pakai takpe, jgn bagi adam pakai tau. heheh..

cekak tu utk ko ke leesya nome? tapi tula, kalau da sale ni tangan ni gatal je nak sedekah kat shopping mall. tp beli barang anak kite mmg puas hati kan? sebab suka bila tgk anak kite happy. mcm leesya dpt kasut tu.

aku konon nak beli crocs tuk nia tp papa nye tak bagi. katanya, budak tak reti branded2 ni. beli gak yg murah je. hhee..

nome berkata...

ryn: niat aku nak bg cekak tu kat leesya....tp bile aku pakai ok plak...haruslah aku yg pakai dulu...kahhhhhhhhhh

alya: tol la beb..selalunyer kalau aku terjah mall masa sales nih, mesti gi children's dept dulu...mesti pk kan brg anak dulu...kasut yg aku beli tuk leesya tu aku rembat murah jer...ate sales end year kan? ekeke...

fazilzura berkata...

amboi leesya , cute nye pakai kasut pink tu ..

amboi mama ko .. smpat g terjah KLCC .. mcm2 dok merembat yek .. sibbaik daku dh xdak di sano, kalau idak .. ado yg x makan bln ni.. gaji kecik.. sale melambak2 mano tahan beb ..

nome berkata...

zura: ala beb...aku pun sbnrnyer dah terlari niat dah..tujuan aku gi klcc tu sbb nak bayar bil...tp last2 terembat beli brg...tp idaklah yg mahal2..sumer hat yg dah sales 70%