Isnin, 28 Disember 2009

Berjimba ke KLCC during KRISMAS DAY

kalau org laen bersenang lenang di rumah time krismas....aku lak bersusah payah meredah kesesakan kota bersama family ke klcc...ni sumer gara2 nak tukar size kasut leesya yg aku rembat di isetan ari kamis lepas...salah size ko....dahla kena tukar dlm masa 3 ari...kalau tak, burnnnnnn!!!

very the sesak kat klcc...ramai giler manusia berjimba2 kat sane...berpeloh ketiak! tp aku puas, puas hati dpt tukar kasut untuk anak aku..dan puas hati dapat bawak family bersiar2 kat sane...tp yg x bape nak puas tuh, $$$ melayang2....kahhhhh...isetan giler2 sales time tuh tuk membercard...maka $$$ aku pun berterbangan....xpelah...dah rezeki isetan time tuh...nak nyesal pun tarak gunaaa....

ayah dan anak yg sonok bergambar


julangan setinggi klcc!

our happy family (pic taken by bibik)

with my beloved roomate

majikan dan bibik...tp dah ghupe cam ubat batuk cap ibu dan anak..menci tol!


pelancong dari indon mintak laki aku amek gambo dia..tersenget2 laki aku nak amik side...ekeke...

paling byk2 gambo, gambo candid ni yg paling aku soker...



sapa nak lawan gusti lengan ngan aku??? ada bran!!! (i hate my lengan, cam sumo tol! kahhhhhhh)



sambil bersiar sambil layan air pancut nari2









leesya yg x bleh tgk air, dia nak jump kat dlm kolam tuh...very dangerous la sayang!


dia dah nangis2 nak mandi kat kolam tuh...lenkali yer leesya...nnt ibu bawak lagi



bajet control cun la tuh...masa ni kami on da way nak balik ke umah...penat oooo...abis aku sefamily mandi peloh

alamak x jadik plak nak main ejek2


hambik ko! ejek x hengat! uweekkkk!! aku yg sengal! kahhhhhhhhh....

inilah kasut leesya yg aku rembat...sanggup redah klcc semata2 nak pakaikan kasut ni tuk majlis besday adam...kahhhhhh...motip?


sesambil tuko size kasut anak..sesambil tu gak rembat baju tdo dan jalan leesya...hat kaler merah tepi tu, dah selamat pakai masa party besday adam

8 ulasan:

Ryn berkata...

aku no komen tp....motip kasut ituw???kahhhhhhhhhhhhh

sungguh meletop bulu mata ituw ok...

Jue @ atanayuiman berkata...

wah..!! patutla kelmarin ada bau2 dari isetan.. fresh dari oven isetan rupanya.. hehehe

** lawa mata kak oi.. :-)

A.I berkata...

wow! bulu itew....vougeh sungguh! (^_^)

camne bleh x jumpa kau yek? aku pon ada kt sana gak xmas aritu..

mamashasha berkata...

kalau ko tak ckp pun aku nk ckp me....mesti kasut yg ko gagahkan tuko tu adalah kasut yg leesya pakai masa birthday adam!!!kahhhh tak henggat kamoo ye.....baju pun bau kedai lagi...
isssh mata koo...auwwwww terangkat mak nyah......

fazilzura berkata...

AKU SUKE>..

sib baik aku x keje kat Ptronas dh .. kalau idak , sure duit aku berjela2 kuor beb ..

but even x keje situ , duit kuor jgk .. hehehehehh

shah-ila-ain berkata...

dah lame tak jejalan ke klcc weihh...seingt aku dari aku ngndung sampai ain dah setaon nie aku tak g lagi jenjalan ke sana tuhh...adeihh...harus bawak ain kesana ni...

nome berkata...

ryn: kahhhhh...teruk tol..beli kasut pun ada motip kan? kahhhhhh...ate nak gi jimba2 pun berbulu mata bagai...lantaklah...janji mata aku x masuk habuk...kahhhhhhhhh

jue: ada bau isetan ek? nape akak x bau pun..akak bau kfc jerk...ekeke...cantek ek mata akak, ntahlah jue..akak dah menggatal nak pakai bulu mata palsu...kepala ting tong...

k.ai: lahai kak ai, aku x so vougeh ko tau..ko masih lagi ratu vogeh of the world..sile kembang idung lebar2 yer...kahhhhhh...pesal ek x jumpa ko time tuh...kalau lah aku terserempak ngan ko aritu, sure retak klcc kan? ntah2 bukan anak2 kita yg mandi manda kat situ...mak2 lak yg lebih berlemas kat kolam tuh...wakakakkaa....

bed: ate nak sambut besday adam kan...haruslah berglam bersama korang sumer...besh gak layan ko ek..kepala ting tong cam aku...kahhhhh...

zura: aku rasa dulu tiap2 hari ko rajin sedekahkan $$$ ko ke klcc kan...ate dah satu bangunan, haruslah ke sopping jerk...aku pun soker!!!

mel: apa lagi mel, gi lah bersiaran bersama family ke klcc...gi ajak ain mandi manda kat kolam sane...

mamashasha berkata...

me mujur aku tak jumpe ko masa kat itm kalau tak lagi haru biru beb!!!