Selasa, 15 Disember 2009

Hapdet Xtvt Wiken

Windunyer aku nak berbelog...dah 4 hari aku tak terjah belog korang...meraban sehhh!!! sawan tahap dewa kalau x skodeng belog korang...sampai belog aku pun dah berspider web...
spttnyer smlm aku dah masuk opis dah...dah bleh nak hapdet belog...tapi ada sesuatu yg sgt istimewa berlaku smlm...jd aku x dpt nak masuk opis hapdet dan skodeng belog korang...sgt2 special yg happen smlm...x dpt aku loperkan..nnt aku bgtau apa yg jd smlm kat aku..aku akan share dlm belog aku ni...tp next entry la..tunggguuuu...
so korang layan dulu gambar2 kat bawah nih...xtvt aku anak banak masa wiken baru nih...sonok giler sbb bibik aku xde kat umah..so kami leh wat xtvt bebas...mak aku pinjam bibik dok serdang...so puas la aku jd surirumah...dari A sampai Z aku wat..masyukkkkk jer...

wat pojek apa tu bang?

ish..ish...apa la somi aku wat nih...




oohhh..inilah hasilnyer..ghupenyer dia merabakkan doyan yg kami rembat kat umah mak jumaat lepas...



kami bertiga terjah pizza hut the curve...sonok ooooo...



leesya yg x soker dok dlm bb chair...



last2 ayah dia la terpaksa jaga dan suapkan mkn....aku??? apa lagi...dok diam2 pelahap pizza...pastu baru la turn aku jaga dan suapkan leesya



gambar ni plak, masa sopping barang dapo kat tesco...sempat la bawak leesya main kat playground sane...



leesya yg takut naik hello kitty sbb sore dia menyeramkan....ckp jepun lak tu..mau x seram!


berpindah lak main keta lagi satu..hat ni dia soker...





ryn..aci x aku antar lagi gambar leesya bersama stereng...motippp??? kahhh..lu pikirlah sendiri...

4 ulasan:

Ryn berkata...

aku tknk entry nih.,...aku nak baca entry lepas nih....sabar2 sambil urut2 dada..

fazilzura berkata...

amboi ko .. pe yg spesel tu .. cepat2 ler tepek beb , ko ngndung yek . jeng jeng jeng . tu yg smbung cuti lg tu ..

Mrs. Simplicity berkata...

sume tunggu entry lepas ni, aku pun tunggu gak ni :D

leesya kalau gi shopping mall mesti naik menan tu ek. sama interest macam adam.

ira berkata...

dh tau pe next entry mie..
nagis tgk gmbr2 tu..sedih..
tp mie untung dpt luangkn mase.....
gmbr mie nagis pn ade tgk kat FB kak nor..
pe2 pn...alhamdulilah lah mie...sbb dpt menghiburkn insan2 sebegitu....
teringin nk join skali... :-)