Khamis, 10 Disember 2009

ESOK AKU COTI!!!

Esokkan selangor coti..jadi aku pun turut sama amek coti dgn alasan untuk temankan somi ....ceh alasannnnnnnnn...walhal aku malas nak keje....nak perabiskan coti tahun!


maka aku dgn besar badan ingin mengumumkan belog aku akan bercoti sementara sampailah ahad nih...ari senin aku kembali menyelinap skodeng ke belog2 korang...



arinipun aku dah malas sbnrnyer nak keje, pikiran dah melayang nak gi merewang....mlm ni aku bertapak ke umah mak aku kat serdang...pastu, nak berpoya2 ngan somi terchenta meredah tgk movie...tu baru plan...lom pasti jadik ke tak....so pd sumer geng2....selamat berenjoy di ari coti!!!

4 ulasan:

fazilzura berkata...

OIT .. ni leh mendtg kan ke jelosan aku ni ..
ni sapo yg kasi ko cuti ni hah .. x aci sunguh keje kL tp cuti di kala slangor cuti .. wakakakak ni sure ko maleh nak kejo yek .. dak ryn g langkwi sure bwk dgn aura ko sekali .. tu yg ko maleh nak kejo tu

A.I berkata...

Berlagak ye kau fomfuan! hoh!

:P

Mrs. Simplicity berkata...

aku baca ko cuti tu tak kisah sgt. tp baca bawah lg bab gi tgk wayang tu aaaa bikin aku jeles nome! nak tinggal nia kat mak ko bole tak? hehehe... enjoy your weekend!

mamashasha berkata...

best ooo selangor cuti besok.....ko nk tgk wayang eh????bikin aku panas je....udah lama tak jejak cinema ni!